حضور پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین رویداد تخصصی زنان در صنعت فضایی ایران حضور

پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در رویداد تخصصی زنان در صنعت فضایی ایران با شعار "زنان سرزمینمان را باور کنیم" در پژوهشگاه فضایی ایران شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دومین رویداد تخصصی زنان در صنعت فضایی ایران با شعار "زنان سرزمینمان را باور کنیم" در پژوهشگاه فضایی ایران برگزار شد. بنابراین گزارش در این رویداد مهندس اعظم عیدی مدیر گروه ارتباطات ماهواره‌ای پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارائه دستاوردهای پروژه طراحی و ساخت ترنسپوندر باند ku پرداخت.این رویداد تخصصی شامل ۱۹ سخنرانی بود که توسط بانوان باتجربه و متخصص بخش فضایی کشور (در روز اول) و نیز دختران آینده‌ساز هوافضای دبیرستان‌های سمپاد (در روز دوم) در موضوعاتی چون طراحی و ساخت ماهواره‌ها، سامانه‌های فضایی و زیرسیستم‌های آن، و نیز کاربرد سنجش از دور در پایش اکوسیستم‌های آسیب‌پذیر کشور ارائه شد.
 
گفتنی است بخش پایانی این رویداد به تقدیر از بانوان تاثیرگذار بخش فضایی کشور شامل بانوان پیش‌کسوت، پژوهشگران متخصص پژوهشگاه فضایی ایران و اساتید فعال و تاثیرگذار دانشگاهی این حوزه اختصاص داشت. در این خصوص از سرکار خانم دکتر لیلا محمدی، بواسطه فعالیت های موثر در حوزه ارتباطات ماهواره‌ای تقدیر به عمل آمد.