حمایت کم رنگ صداوسیما برای تبلیغ شرکت های دانش بنیان/ رسانه ملی به جای تخفیف، اضافه پخش داد

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان صداوسیما توافق کردند تا مطابق ضوابط ابلاغی رسانه ملی، شرکتهای دانش بنیان برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از اضافه پخش تشویقی آگهی‌های صداوسیما بهره‌مند شوند.
 
اینطور که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرده، پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری از توافق با صداو سیما بر سر تبلیغ کالاها و خدمات دانش‌بنیان، اختراعات ثبت شده و کارآفرینان برتر، با دریافت تسهیلات اضافه پخش تشویقی خبر داد و گفت: رسانه ملی در سال جاری بر اساس سازو کار ویژه‌ حمایت از محصولات دانش‌بنیان، خدمات دانش‌بنیان، اختراعات ثبت شده و کارآفرینان برتر تسهیلات ویژه‌ای را برای تبلیغات آنها ارایه می‌کند.
 
وی افزود: بر اساس این تسهیلات محصولات دانش‌بنیان از 200 درصد، خدمات دانش‌بنیان اختراع‌های ثبت شده و کارآفرینان برتر هریک 30 درصد اضافه‌پخش تشویقی دریافت می‌کنند.
 
دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری با تاکید بر خودداری از مراجعه حضوری متقاضیان برای ارایه تقاضای استفاده از این تسهیلات اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی بهره‌مندی از این تسهیلات باید درخواست خود را به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارایه کنند.
 
کرمی ادامه داد: متقاضیان با مراجعه به سامانه امور موسسات و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند ضمن جزییات اطلاع از چگونگی بهره‌مندی از این تسهیلات، درخواست خود را ارایه کنند و معاونت علمی و فناوری، پس از بررسی مشخصات و احراز شرایط این شرکت‌ها، مجوز لازم برای بهره‌مندی از این تسهیل را به متقاضی ارایه می‌کند.