خرید فالوور ایرانی واقعی، راهی ۱۰۰% آسان برای موفقیت در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از مهم­ترین و کاربردی­ترین فضای­های مجازی برای شروع یک کسب و کار است. امروزه افراد زیادی از طریق اینستاگرام محصولات مختلف را به مخاطبان پیج خود ارائه می­دهند و درآمد خوبی کسب می­کنند. داشتن تعداد فالوور زیاد یکی از مهم­ترین عوامل فروش بالا و خرید فالوور ایرانی واقعی یکی از بهترین راه های افزایش آنها است. پیج ­هایی که فالوور بیشتری نسبت به بقیه پیج‌­ها داشته باشند مسلما از فروش بیشتری نیز برخوردارند. به همین علت صاحبان پیج­‌های فروشگاهی برای رسیدن به فروشی بالاتر و پیشی گرفتن از رقبای خود، تصمیم به خرید فالوور می­گیرند. فالوور­ها انواع زیادی مانند فالوور ایرانی واقعی، فالوور فیک و… دارند که هرکدام ویژگی­ های خودش را دارد. در ادامه با آی تی رسان همراه باشید.

انواع فالوور اینستاگرام که شما را به درآمد بالا می رساند

همانطور که می ­دانید فالوور­­ها انواع مختلفی مانند فالوور واقعی، فیک، پاپ آپ و… دارد. می‌خواهیم شما را با انواع فالوورها آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را برای پیج خود داشته باشید. اول از همه باید بگوییم که فالوور­ها به دو بخش کلی یعنی فالوور­های ایرانی و خارجی تشکیل می­شوند.

  • فالوور ایرانی

فالوور ایرانی کاربرانی هستند که در ایران زندگی می­کنند. وقتی شما پیجی فارسی دارید و بازار کار شما داخلی است، دیگر خرید فالوور خارجی برای شما فایده‌­ای ندارد چون مسلما افراد خارج کشور از شما خریدی نمی­کنند و برای اینطور پیج­‌ها خرید فالوور ایرانی ارزان بهترین گزینه است.

  • فالوور خارجی

شاید شما هم پیج با بازار کار بین المللی داشته باشید. یعنی پیج شما خدماتی ارائه می­دهد که نه تنها مخاطبانتان در ایران بلکه افراد زیادی نیز از خارج از کشور به خدمات شما احتیاج دارند. در این موارد شما باید ضمن خرید فالوور ایرانی، فالوور خارجی نیز تهیه کنید تا پیج شما فروشی را که از خارج از کشور دارد را از دست ندهد. تا اینجا در مورد ملیت فالوور­ها گفته شد ولی با نگاه دقیق­تر می­ توانید انواع مختلف فالوور را بیابید. توجه داشته باشید که این انواع فالوور می­توانند ایرانی و یا خارجی باشند. پس موقع خرید فالوور در انتخاب خود دقت کنید.

  • فالوور واقعی

یکی از بهترین و مفید­ترین نوع فالوور برای پیج، فالوور واقعی است. این نوع فالوور افراد واقعی و کاربرانی هستند که در اینستاگرام فعالیت دارند. این نوع فالوور پست­های شما را لایک می­کند، برای شما کامنت می­گذارد و همچنین می­تواند محتوای شما را به اشتراک بگذارد. جالب است بدانید که این فالوور واقعی می­تواند محصولات مورد نیازش را از شما نیز خریداری کند. پس شما می­توانید فروش خوبی را بعد از خرید فالوور واقعی تجربه کنید. شما با خرید فالوور ایرانی واقعی می­توانید از فواید بسیاری بهرمند شوید. استفاده از این فالوورها در کنار خرید لایک اینستاگرام مای ممبر و خرید ویو می تواند کمک زیادی به رشد بیشتر پیج شما داشته باشد.

  • فالوور فیک

فالوور فیک اکانت­هایی هستند که توسط هیچ شخصی اداره نمی­شود و اصلا وجود خارجی ندارند. این نوع از فالوور اینستاگرام فعالیت آنچنان زیاد و خاصی ندارد و صرفا جهت بالا بردن تعداد فالوور پیج مورد استفاده قرار می­گیرد.

مسلما وقتی یک نفر وارد یک پیج بشود اولین چیزی که مدنظر او قرار می­گیرد تعداد فالوور است. وقتی تعداد فالوور یک پیج زیاد باشد باعث می­شود افراد راحت­تر و سریع­تر به پیج شما اعتماد کنند و شما را فالو کنند.

  • فالوور پاپ آپ

فالوور پاپ آپ نیز یکی از مفید­ترین انواع فالوور است. در این نوع مخاطبان به اختیار خودشان پیج شما را فالو می­کنند. یعنی پیج شما از طریق اعلان­های ارسالی به مخاطب پیشنهاد می­شود و این خود افراد هستند که تصمیم می­گیرند که شما را فالو کنند یا نه.

شاید تابحال در هنگام نصب یا استفاده از برنامه­ای دیده باشید که تبلیغات یک پیج اینستاگرام را نشان دهند. پیج شما نیز به همین صورت برای مخاطبان پیشنهاد می­شود. ناگفته نماند که این نوع فالوور بخاطر اینکه افراد با اختیار خوشان شما را فالو می­کنند، ریزش کمی دارد و شما فالوور کمتری بعد از عضوگیری از دست می­دهید.

این­ها مهم­ترین انواع فالوور هستند که شما می­توانید برای رشد پیج خود تهیه کنید.

خرید فالوور اینستاگرام برای کسب و کار­های موفق

داشتن یک پیج موفق در اینستاگرام را می ­توانید در بازه زمانی طولانی به دست بیارید ولی توجه داشته باشید که تا شما این بازه زمانی را طی کنید رقبای بسیار زیادی با خرید فالوور و بالاتر بردن اعتبار پیج خود از شما پیشی می­گیرند. خرید فالوور یکی از ساده ترین راه­هایی است که می­تواند پیج شما را به موفقیت برساند و شما درآمد بالایی از پیج خود بدست آورید. امروزه پیج­های موفق زیادی هستند که بطور منظم و مفید فالوور خریداری کرده و روز به روز پیشرفت بیشتری می­کنند.

چرا خرید فالوور اهمیت زیادی دارد؟

تصور کنید که شما به تازگی یک پیج در اینستاگرام ساخته اید. در ابتدا بخاطر تعداد کم فالوور، شما فروشی چندانی نخواهید داشت و افراد خیلی کمی شما را فالو خواهند کرد. در بازه زمانی طولانی شما فالوور جذب می­کنید اما تعداد آن بسیار کم خواهد بود و به نسبت زمانی که از دست داده اید اصلا به صرفه نیست.

خرید فالوور اینستاگرام ارزان بخاطر قیمت پایین به صرفه است و فروش پیج شما بسیار بالاتر می­برد و هم روز به روز به تعداد فالوور شما اضافه می­کند. افراد مختلف با دیدن اینکه شما فالوور زیادی دارید کنجکاو می­­شوند که شما چه چیزی در پیج خود منتشر می­کنید که باعث شده این تعداد زیاد فالوور داشته باشید. پس آنها هم برای دیدن مطالب پیج شما تصمیم می­گیرند که شما را فالو کنند. اما در این بین یک نکته وجود دارد که باید حتما آنرا رعایت کنید. سایت­های زیادی هستند که فالوور می­فروشند اما بیشتر این سایت­ها با فروش فالوور بی­کیفیت و جعلی از شما کلاهبرداری می­کنند.

برای مثال شما از یکی از این سایت­ها اقدام به خرید فالوور واقعی و فعال ایرانی می­کنید. شما خیالتان راحت است که تعداد فالووری که به شما اضافه می­شود واقعی هستند ولی اینطور نیست. سایت­های کلاهبرداری با فروش فالوور فیک به جای فالوور واقعی به شما، مبلغ بیشتری را گرفته و خدمات بسیار کمتری ارائه می­دهند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با سایت­های کاملا معتبر آشنا شوید.

 

مای ممبر سایت ­معتبر خرید فالوور اینستاگرام

در بالا از اهمیت خرید از یک سایت معتبر گفته شد و اکنون می­خواهیم شما را با یکی از بهترین سایت­ ها در زمینه خدمات اینستاگرام آشنا کنیم. سایت مای ممبر بهترین مرجع فروش فالوور اینستاگرام محسوب می­شود. این سایت با رعایت تمام قوانین، به شما کاربران خدمات بسیار مفیدی را ارائه می­دهد. مطمئن باشید که هر فالووری که از این سایت تهیه می­کنید کاملا واقعی است و شما بعد از تهیه آن با رشد پیج خود و فعال بودن فالوور­هایتان آنرا متوجه خواهید شد.

سایت مای ممبر هیچ محدودیتی ندارد و شما می­توانید هر مقدار فالوور را در هر زمان از این سایت خریداری کنید و در کمترین زمان خدمات خود را دریافت کنید. این سایت ضمن فروش فالوور خدمات دیگری نیز مانند فروش لایک ارزان، کامنت، ویو و… ارائه می­دهد. لایک اینستاگرام یکی بهترین و باکیفیت­ترین خدمات سایت مای ممبر است و شما می­توانید با خرید لایک و فالوور اینستاگرام، پیج خود را بسیار ارتقا دهید.

سخن نهایی

سایت مای ممبر بهترین سایت­ ارائه دهنده خدمات تلگرام و اینستاگرام است. شما می­توانید برای خرید انواع فالوور مانند خرید فالوور ایرانی واقعی، خرید فالوور رایگان اینستاگرام، خرید لایک ارزان،خرید فالوور فیک و… به مای ممبر مراجعه کنید و از یک خرید مطمئن لذت ببرید. از اینکه با ما بوده اید کمال تشکر را داریم.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته خرید فالوور ایرانی واقعی، راهی 100% آسان برای موفقیت در اینستاگرام اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.