خط تولید جدید HP مخصوص کاربران سازمانی

شرکت HP خط تولید جدیدی از نوت‌بوک‌ها، دسکتاپ‌ها و نمایشگرهای پیشرفته خود راه‌اندازی کرد که می‌تواند برای کاربران سازمانی و خانگی مزایای فراوانی را به همراه داشته باشد.
بر اساس بیانیه‌ منتشر شده از سوی این تولیدکننده بزرگ رایانه شخصی، آخرین محصولات این خانواده جدید موسوم به HP Elite ۱۰۰۰ و HP ENVY طراحی کاملا متفاوت را شامل می‌شوند، توان پردازشی بالا دارند، حداکثر قابلیت انعطاف‌پذیری برای اطمینان از اتصال مانیتور به صفحه‌کلید برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، و امکان استفاده از آن‌ها در هر مکان و زمانی وجود دارد.
 
بر اساس گزارش منتشر شده گفته می‌شود ۸۱ درصد مردم در زمان شخصی خود فعالیت‌های کاری را انجام می‌دهند و بیش از نیمی از آن‌ها در محل کار خود فعالیت‌های شخصی را هم دنبال می‌کنند. با این توضیح استفاده از یک دستگاه رایانه که بتواند انجام وظایف هر دو محیط را مدیریت کند مزایای فراوانی خواهد داشت.
«آچیم کوتلر» مدیر مرکز سیستم‌های شخصی شرکت HP در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در این خصوص گفت: «شرکت HP با بهره‌گیری از طراحی بی‌نظیر و رهبری مهندسی مجموعه‌ای از سبک عالی، عملکرد بالا و قابلیت‌های چندگانه را ارایه کرده است. این شرکت هم اکنون کوچک‌ترین رایانه قابل تغییر سازمانی جهان را در قالب یک تبلت ویژه ارایه کرده است که امکان اتصال آن به صفحه‌کلید وجود دارد و این در حالی است که یک نمایشگر منحنی با همه بخش‌های رایانه داخل آن هم ارایه شده است. محصول جدید ما برای کاربران سازمانی در خانواده Elite و ENVY ارایه می‌شود.»