داستان ناتمام معرفی آی‌فون ۸: بالاخره این گوشی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟!

آی‌فون 8 طبق اخبار منتشر شده قرار است در مهرماه معرفی و در آذر به صورت محدود عرضه شود. چندی پیش عکس‌هایی از این گوشی آمریکایی به رسانه‌ها درز پیدا کرد. به نظر می‌رسد که مشاهده تکنولوژی OLED چندان دور از انتظار نباشد. عدم وجود سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر تایید شده است.

آی‌فون 8

طراحی آی‌فون 8 باتوجه به تصاویر به صورت لبه منحنی (Edge) و در قسمت نزدیک به گوش یعنی در بالای آن، کمی عجیب خواهد بود. البته اطلاعات دیگری نیز از این تصاویر می‌توان به دست آورد. برای نمونه، اپل در نسل هشتم آی‌فون همانند گلکسی S8 از سنسور عنبیه چشم استفاده خواهد کرد. همچنین نباید وجود گیرنده مادون قرمز را در بالاترین قسمت گوشی نادیده گرفت.

داستان ناتمام معرفی آی‌فون 8: آیا بالاخره این گوشی معرفی می‌شود؟!

در مورد ثبت اثر انگشت تئوری‌های مختلفی مورد بحث بوده: برای مثال عده‌ای بر این باور بودند که حسگر بر روی دکمه پاور (مشابه برخی گوشی‌های اکسپریا سونی) یا پشت قاب گوشی خواهد بود. با این حال از دکمه سنتی دایره‌ای در طرح‌های جدید خبری نیست. در حقیقت رندرهای شرکت تولیدکننده کاور Nodus شاهدی بر این مدعاست.

داستان ناتمام معرفی آی‌فون 8: آیا بالاخره این گوشی معرفی می‌شود؟! البته گفته می‌شود که امکان دارد به جهت استفاده از سنسورهای عنبیه چشم، دیگر از اثر انگشت استفاده نشود. هرچند سری S گلکسی، رقیب سنتی آی‌فون، هر دو تکنولوژی را به کار برده است. رقابت بین دو کمپانی سنگین بوده و هیچ یک نمی‌خواهد به دیگری باج دهد. باید دید سرنوشت چه برای گل‌سرسبد اپل رقم می‌زند.

نوشته داستان ناتمام معرفی آی‌فون 8: بالاخره این گوشی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟! اولین بار در پدیدار شد.