دختری که آی‌فون ۶s خود را ۳ روز زودتر دریافت کرد، توییتر را ترکاند!

 

یک آی‌فون 6s جدید، در لباس زیبای رزگلد، بدون شک برای بسیاری از مشتریان و به خصوص خانم‌های جوان بسیار دوست داشتنی و خواستنی است! برای کاربران آمریکایی که حاضرند ساعت‌ها و حتی روزها جلوی فروشگاه‌های اپل صف بکشند تا آی‌فون جدید را چند ساعت زودتر بخرند، لحظه دریافت آی‌فون جدیدشان درب منزل بسیار هیجان انگیز و خوشحال کننده است! مخصوصا اگر بدون اطلاع قبلی و 3 روز پیش از موعد مقرر این اتفاق افتاده باشد. بر اساس یک سلسله اتفاقات جالب، دختری از اهالی سن دیگو در ایالت کالیفرنیای آمریکا که آدرین نام دارد و طراح گرافیک است، آی‌فون 6s  رزگلد خود را که تحت قرارداد با اپراتور AT&T خریداری شده است، 3 روز پیش از موعد مقرر دریافت کرده و به همین خاطر، با عکس‌های پی‌در‌پی و گوناگون خود، توییتر را به آتش کشیده است. این آی‌فون، نخستین آی‌فون تحویل داده شده در جهان است و این طفلک هم به همین خاطر خوشحال است! آخر یکی پیدا نمی‌شود بگوید که 3 روز زودتر گرفتن یک آی‌فون که دیگر این حرف‌ها را ندارد. آن هم در سال 2015!
Apple-iPhone-6s---all-the-official-imagesدر هر صورت، به نظر می‌رسد که روند تحویل سفارشات، با قدرت کامل در حال انجام است. پس ممکن است آی‌فون‌ها حتی زودتر از موعد مقرر یعنی 25 سپتامبر نیز تحویل داده شوند. چند روز پیش نیز شماری از کاربران اپل از کشورهایی که نامشان ذکر نشده است، اعلان‌هایی دریافت کردند مبنی بر این که آی‌فون‌های سفارش داده‌ شده توسط آنان، به تازگی از خاک چین خارج شده و به محل سکونت آن‌ها ارسال شده‌اند. اپل از شرکای تجاری و کمپانی‌های طرف قراردادش خواسته است که تا روز 25 سپتامبر دست نگه داشته و آی‌فون‌ها را توزیع نکنند.
با چک کردن اکانت توییتر آدرین، تعدادی عکس به دست آمده که توسط دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی این گوشی گرفته شده بود. این عکس‌ها، به دلیل بارگذاری در شبکه اجتماعی توییتر، حجم و کیفیت خود را به شدت از دست داده‌اند و به همین دلیل نمی‌توان آن‌ها را سندی برای تایید قدرت یا ضعف دوربین آی‌فون 6s تلقی کرد. فکری به ذهن آدرین رسیده که بنچمارک گرفتن از این گوشی با نرم‌افزار GeekBench بوده است. در این آزمون، آی‌فون 6s توانسته است امتیاز خیره کننده 2391 را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز 4806 را در چند هسته‌ای کسب کند. امتیاز بسیار بالای این گوشی در بخش تک هسته‌ای، نشان از قدرت فوق‌العاده بالای هرکدام از هسته‌های پردازشگر آن دارد. پس احتمالا ادعای اپل مبنی بر افزایش 70 درصدی قدرت تراشه A9 نسبت به تراشه A8 بی‌راه نبوده است. اگر به خاطر بیاورید، امتیاز آی‌فون 6 در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1609 و در بخش چند هسته‌ای، امتیاز 2879 را کسب کرده‌بود که اصلا قابل قیاس با نمرات خیره کننده آی‌فون 6s در این بنچمارک نیست!
ضمنا بهتر است این نکته را هم به شما بگویم که اگر فکر می‌کنید آدرین یک کاربر معمولی است و اپل هم برای رضای خدا آی‌فون او را 3 روز زودتر تحویل داده است، سخت در اشتباهید. این یک تبلیغ بسیار هوشمندانه و حرفه‌ای از سوی اپل بوده است. تبلیغی بسیار گسترده و وسیع، بدون هیچ هزینه‌ای برای این کمپانی!
چند عکس که توسط آدرین از آی‌فون 6s گرفته شده است را در زیر می‌بینید:
iPhone-6s-in-the2-wildiPhone-6s-in-the-wild1iPhone-6s-in-the-wild

نوشته دختری که آی‌فون 6s خود را 3 روز زودتر دریافت کرد، توییتر را ترکاند! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.