درآمد اچ‌تی‌سی به دلیل U11 در حال افزایش است

اگر بخواهیم HTC U11 را در یک جمله وصف کنیم، باید بگوییم که این گوشی فوق‌العاده است. برای تغییر هم که شده مشتریان در حال خرید این محصول هستند، به‌همین دلیل کمپانی اچ‌تی‌سی در این ماه ازنظر درآمد بهترین ماه کاری را داشته است.

برای ساده نمودن این موضوع باید بگوییم که این کمپانی تایوانی در ماه ژوئن با افزایش درآمد 50 درصدی نسبت به ماه قبلش مواجه شد (البته خیلی دور از انتظار نیست، با در نظر گرفتن گوشی جدید این کمپانی که در آوریل معرفی شده بود). درآمد این ماه شرکت در حدود 225.2 میلیون دلار بوده که در مقایسه با ماه مه سال 2016 که گوشی HTC 10 را به بازار عرضه کرد، بهتر است. این مقایسه نشان می‌دهد که گوشی U11 تنها در عرض یک ماه در بازار بیشتر از HTC 10  فروخته است.

براساس DigiTimes، کمپانی اچ‌تی‌سی سطح نوآوری خود را در دستگاه‌هایش ارتقا بخشیده است، همچنین انتظار افزایش فروش در چنین ماهی (ژوئن) وجود داشت و به‌همین علت بخشی از افزایش درآمد این ماه به‌دلیل افزایش تقاضای فصلی است. بنابراین، این شرکت پرچم‌دار خود U11 را در بازارها و فروشگاه‌های بسیار زیادی در سرتاسر دنیا عرضه نمود و توانست مشتریان را به این دستگاه علاقه‌مند نموده و درنتیجه فروش این گوشی را افزایش دهد.

اچ‌تی‌سی

زمزمه‌هایی از گوشی‌های جدید کمپانی اچ‌تی‌سی در راه است، در این میان شایعاتی مبنی بر ارائه نسل دوم گوگل پیکسل و XL توسط اچ‌تی‌سی شنیده می‌شود. همچنین این شرکت قصد دارد تا دست‌کم یک محصول به‌غیراز U11 با ویژگی جالب لبه‌های حساس به فشار تولید کند. علاوه‌بر این، جهش اچ‌تی‌سی برای دستیابی به قلمرو واقعیت مجازی در حال نتیجه دادن است البته تنها اگر شایعه هدست VR مستقل این کمپانی به واقعیت بپیوندد.

حال با همه این مواردی که گفته شد، بدون در نظر گرفتن وفاداری مشتریان اچ‌تی‌سی، این فروش می‌تواند خبر خوبی برای مشتریان و طرفداران این شرکت باشد. تقریبا همیشه رقابت خوب است، رقابت باعث نوآوری می‌شود که برای مثال می‌توان به قابلیت لبه‌های حساس به فشار در آخرین پرچمدار این شرکت تایوانی اشاره کرد که تا به امروز نمونه‌ای مشابه آن را مشاهده نکرده بودیم.

نوشته درآمد اچ‌تی‌سی به دلیل U11 در حال افزایش است اولین بار در پدیدار شد.