دریافت تاییده به‌روزرسانی اندروید نوقا برای سامسونگ گلکسی S6

دریافت تاییده به‌روزرسانی اندروید نوقا برای سامسونگ گلکسی S6

درحالی‌که منتظر معرفی گلکسی S8 در آینده نه‌چندان دور هستیم، پرچمدار گذشته این شرکت یعنی گلکسی S6 نیز به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد. چند روز پیش سامسونگ تایید نمود که برخی از دستگاه‌های این شرکت که در سال‌های گذشته معرفی شدند شامل گلکسی نوت 5، گلکسی S6 و S6 Edge، گلکسی A3، گلکسی A8 و چند تبلت به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت می‌کنند. درحالی‌که اطلاعی از زمان ارایه این به‌روزرسانی در دسترس نیست ولی براساس اخبار منتشر شده باید منتظر عرضه اندروید نوقا برای گلکسی S6 در آینده نزدیک باشیم.

ما می‌دانیم که دستگاه‌های یاد شده در نیمه اول امسال به‌روزرسانی اندروید 7 را دریافت می‌کنند که متاسفانه زمان دقیق ارایه آن مبهم است. مدل استاندارد گلکسی S6 با کد SM-G920 اخیرا تاییدیه وای‌فای اندروید نوقا را دریافت کرده که نشان‌دهنده دریافت این نسخه از اندروید در آینده نزدیک است.

سال گذشته اندروید مارشملو در اواسط ماه فوریه (بهمن‌ ماه) برای گلکسی S6 ارایه شد و به‌همین دلیل بسیاری از کاربران دستگاه‌های گلکسی S6 Edge، S6 و S6 Edge پلاس منتظر اندروید نوقا در چند هفته آینده هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در آینده همراه ما باشید.

نوشته دریافت تاییده به‌روزرسانی اندروید نوقا برای سامسونگ گلکسی S6 اولین بار در پدیدار شد.