در پی فاجعه گلکسی نوت ۷،‌ سامسونگ ۲۰۰ مدیر خود را اخراج می‌کند

در پی فاجعه گلکسی نوت ۷،‌ سامسونگ ۲۰۰ مدیر خود را اخراج می‌کند

سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های تکنولوژی در دنیاست، اما بخش موبایل آن حال و روز خوبی ندارد. فاجعه گلکسی نوت ۷ تاثیر زیادی بر روی بخش موبایل سامسونگ داشته است. عرضه یک دستگاه منفجر شونده، اشتباهی درست شدنی نیست. عرضه دوباره دستگاه بدون تصحیح اشتباه و دوبار فراخوانی، نه تنها سامسونگ، بلکه هر برند دیگری را با مشکلات جدی مواجه می‌کند. برند گلکسی نیز ضربه سختی خواهد خورد.

سامسونگ البته به دلیل نحوه مدیریت فراخوانی نوت ۷ نیز تحت انتقاد شدید قرار دارد. سامسونگ باید مسئولیت این اشتباه را بر گردن بگیرد. بر اساس گزارش رسانه‌های کره جنوبی، این اتفاق زودتر از آنچه تصور می‌کردیم، می‌افتد. این غول کره‌ای هر ساله در ماه‌های اکتبر تا دسامبر کارمندان خود را در تمامی رده‌ها، ارزیابی می‌کند و ارزیابی امسال نیز شروع شده است. بنابر گزارش، سامسونگ قرار است، ۲۰۰ نفر از مدیران اجرایی خود را اخراج کند. این میزان، یک پنجم مدیران سامسونگ را شامل می‌شود.

البته فقط مدیران بخش موبایل نیستند که اخراج می‌شوند. ۲۰۰ مدیر از بخش‌های دیگر نیز تحت تحقیقات شدید قرار دارند. در اینکه این تغییرات مدیریتی لازم است، شکی نیست، اما سوال اینجاست که آیا این تغییرات منجر به جلوگیری از فجایع مشابه می‌شود یا نه؟ سامسونگ دیگر توان تحمل فاجعه همانند گلکسی نوت ۷ را ندارد.

نوشته در پی فاجعه گلکسی نوت ۷،‌ سامسونگ ۲۰۰ مدیر خود را اخراج می‌کند اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.