دسترسی سریع به دوربین در گلکسی S8 نیز وجود دارد!

گلکسی S8

همانطور که می‌دانیم توانایی دسترسی سریع به دوربین، در نسخه پیشین پرچمدار سامسونگ وجود داشت. به طوری که کاربران بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر تلفن‌همراه یا باز کردن قفل آن با دوبار فشردن کلید هوم (Home) در این دستگاه وارد اپلیکیشن دوربین خواهند شد.

در واقع این قابلیت برای اولین بار همراه با ششمین کهکشانی از سری S کمپانی سامسونگ، یعنی گلکسی S6 معرفی شد و با معرفی گلکسی S7 با بهبودهایی در کاهش زمان باز شدن دوربین همراه شد. این ویژگی کاربردی باعث می‌شود که کاربر به آسانی و در کمترین زمان ممکن به دوربین اسمارت‌فون خود دسترسی داشته باشد و بتواند خیلی سریع از سوژه مورد نظر خود تصویر یا فیلم‌برداری کند. اما سوالی که اکنون ذهن برخی از کاربران را درگیر کرده، این است که آیا در گلکسی S8 نیز این قابلیت وجود دارد؟ با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

کمپانی سامسونگ در جدیدترین پرچمدار خود، کلید فیزیکی هوم را حذف کرده و به طور کامل از کلید‌های لمسی در صفحه نمایش دستگاه استفاده می‌کند. ممکن است بعضی از شما انتظار داشته باشید که با حذف کلید فیزیکی هوم، این قابلیت کاربردی در گوشی‌های سامسونگ نیز به دست فراموشی سپرده شود، اما این طور نیست! در حقیقت سامسونگ وظیفه دسترسی سریع به دوربین در گلکسی S8 را بر عهده کلید پاور (Power) موجود در کنار دستگاه گذاشته است. اخیرا تصویری از فردی که در حال دستکاری تنظیمات دوربین گوشی گلکسی S8، منتشر شده است.

در این عکس گزینه‌ای در منوی تنظیمات دوربین گلکسی S8 به چشم می‌خورد که این گزینه، باز کردن سریع دوربین (Quick Launch para Cámara) نام دارد. طبق توضیحات ارایه شده برای این گزینه، با فعال کردن این ویژگی کاربر می‌تواند با دوبار فشردن دکمه پاور دستگاه بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش یا باز کردن قفل دستگاه به آسانی به اپلیکیشن دوربین دسترسی داشته باشد.

شایعات زیادی درباره گوشی گلکسی S8 منتشر شده است اما تنها چند ساعت به معرفی رسمی این گوشی‌هوشمند باقی مانده است. شما هم می‌توانید با پوشش زنده مراسم رونمایی از گلکسی S8 و S8 پلاس با دیگر دوستانتان در آی‌تی‌رسان همراه شوید.

نوشته دسترسی سریع به دوربین در گلکسی S8 نیز وجود دارد! اولین بار در پدیدار شد.