دستگیری سارقان دستگاه های مخابراتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در مازندران

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران، از شناسايي و دستگيري سارقان دستگاه هاي مخابراتي به ارزش 250 ميليون تومان خبر داد .
 
سرهنگ"احمدرضا رستمی" افزود:در پي اعلام شکايت نماينده حقوقي شرکت ايرانسل عليه دونفر به نام هاي"رحمان- ر"و"علي- الف"مبني بر سرقت دو دستگاه مخابراتي از سايت شرکت، موضوع در دستور کار اداره عمليات ويژه پليس آگاهی قرار گرفت.
 
رئيس پليس آگاهي استان مازندران،افزود:کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي رد يک دستگاه خودرو سواري پژو پارس را در زمان وقوع سرقت شناسايی کردند.
 
سرهنگ رستمي با اشاره به شناسايي مالک و راننده خودرو، افزود : مظنون به سرقت پس از دستگيري در اظهارات خود،هرگونه ارتکاب سرقت را رد کرد و عنوان داشت،راننده پيمانکاري يکي از شرکت ها بوده و در امر جابجايي تکنسين هاي شرکت به شهرستان هاي مختلف فعاليت داشته است.
 
سرهنگ رستمی با بيان اينکه برابر اظهارات اين فرد متهمان به سرقت شناسايي شدند،افزود:ماموران در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه هر دو متهم به سرقت را دستگير و ازآنان دو دستگاه مخابراتي کشف و ضبط کردند.
 
وي افزود:متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به سرقت شش دستگاه مخابراتي از سايت هاي مختلف شرکت ايرانسل و رايتل در شهرهاي"سمنان، دامغان،کياسر و ايزدشهر اقرار کردند.
 
سرهنگ رستمي خاطر نشان کرد: متهمان که وسايل مسروقه را به ارزش250ميليون تومان در تهران به چند مالخر فروخته اند، با اقدامات اطلاعاتي و پليسي مالخران شناسايي و دستگير شدند.
 
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مازندران از اقدامات پليس در راستاي شناسايي و دستگيري ديگر اعضاي اين باند در سطح استان خبر داد و افزود : متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.