دوربین هواوی میت ۱۰ پرو توانست امتیاز ۹۷ را در تست‌های DxO به دست آورد

نتایج تست‌هایی که موسسه DxO بر روی دوربین تلفن‌های هوشمند انجام می‌دهد، یکی از معتبرترین منابع برای سنجش قدرت دوربین‌های مورد استفاده در صنعت موبایل است. دوربین هواوی میت 10 پرو آخرین دستگاهی بوده که توسط متخصصان این موسسه مورد سنجش قرار گرفته و نتایج آن منتشر شده است.

پیش از این، دوربین آی‌فون 8 پلاس و گلکسی نوت 8 با کسب امتیاز 94 توانسته بودند عنوان بهترین دوربین‌های گوشی‌های هوشمند را به دست آورند اما طولی نکشید که دوربین گوگل پیکسل 2 توانست با کسب امتیاز خیره‌کننده 98 این عنوان را از چنگ پرچمداران اپل و سامسونگ دربیاورد.

حالا نوبت به نتیجه تست‌های دوربین میت 10 پرو رسیده است. اگر فقط به نتیجه کلی این تست بسنده می‌کنید باید بگوییم که نماینده هواوی توانسته امتیاز فوق‌العاده 97 را کسب کند اما اگر به دنبال جزئیات این آزمایش هستید، لابراتوار DxO به شما همه چیز را نشان خواهد داد.

دوربین هواوی میت 10 پرو

دوربین هواوی میت 10 پرو در بخش تصویربرداری توانسته امتیاز 100 را کسب کند و در بخش فیلم‌برداری نیز حائز امتیاز 91 شده است. در قسمت تصویربرداری، دوربین میت 10 توانست پنج ستاره را از DxO به دلیل حفظ دقیق جزئیات، نویز بسیار کم در عکس‌ها، محدوده دینامیکی وسیع و جزئیات خیره‌کننده در زوم دو برابری به دست آورد. ضمن آن‌که دیافراگم عریض میت 10 پرو متخصصان این موسسه را مجذوب خود کرده، به‌طوری‌که ادعا کرده‌اند حس بهتری را در مقایسه با حالت پرتره آی‌فون 8 پلاس به کاربر القا می‌کند. به لطف فوکوس خودکار سریع و دقیقی که دوربین میت 10 پرو از خود نشان داد، امتیاز عالی 91 را در بخش فیلم‌برداری کسب کرد.

نوشته دوربین هواوی میت ۱۰ پرو توانست امتیاز ۹۷ را در تست‌های DxO به دست آورد اولین بار در پدیدار شد.