دومین اجلاس وب فارسی با استقبال چشمگیر مواجه شد

دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی (PWCONF) که در تاریخ ۱۲ مرداد در سالن مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، با استقبال قابل توجه مخاطبان مواجه شده است.
 
این رویداد که روز ۱۲ مرداد در سالن مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود، به همت کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پلیس فتا با محوریت پنج موضوع شاخص وب فارسی اعم از کارآفرینی، کسب و کارهای اینترنتی، امنیت سایبری، طراحی و توسعه وب و فناوری‌های مالی برگزار می‌شود.
 
در این دوره بیش از ۱۶ سخنران از حوزه‌های مختلف حضور دارند و تلاش شده است با کاهش میزان زمان سخنرانی‌ها، افزایش قابل توجهی بر روی تعداد سخنران‌ها انجام شود تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت برای بیان عقیده ها و نظرات مختلف، سطح علمی اجلاس با رشد قابل توجهی مواجه شود.
 
حضور در این رویداد برای تمامی فعالان حوزه‌های مختلف وب و علاقه‌مندان به حوزه‌های تجارت الکترونیک و یا بسترهای فضای مجازی مناسب و مفید خواهد بود.
 
برای حضور در این رویداد با توجه به محدودیت ثبت‌نام، فرصت زیادی باقی نیست و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات دقیق از رویداد و مشاهده اطلاعات و اسامی سخنرانان رویداد می‌توانند به وب‌سایت اجلاس به نشانی www.PWCONF.ir مراجعه نمایند.