دیجیتایمز: ایسوس در سال ۲۰۱۶ هم در فروش نمایشگر ابرقدرت بود

ایسوس با کمک خط تولید اختصاصی گیمینگ، سبد کالای کاملی را برای کاربران خود عرضه می کند. در سال 2015 با استناد به اخبار و آمارهای فروش نمایشگر، ایسوس توانسته بود مقام نخست فروش و عرضه نمایشگرهای گیمینگ را به خود اختصاص دهد. با توجه به اتمام سال میلادی جاری، طبق گزارشات منابع معتبر نظیر نشریه Digitimes، یکبار دیگر ایسوس توانست بیشترین میزان عرضه و فروش نمایشگر را در جهان بدست آورده و رقبایی قدرتمند همچون BenQ و Acer را کنار زند.
 
طبق گزارش دیجیتایمز که بر اساس تحقیقات بدست آمده از کمپانی های مرجع، تولید کنندگان و مصرف کنندگان جمع آوری شده، میزان درخواست نمایشگرهای رده بالا و به ویژه گیمینگ، اخیراً رشد چشمگیری داشته است. در ادامه متن کامل منشتر شده از دیجیتامیز را مشاهده کنید:
 
"فروشندگان بزرگ  نمایشگرهای گیمینگ با توجه به میانگین قیمت فروش و سود حاصل از آن، توجه بیشتری نسبت به مدل های میان رده و رایج به نمایشگرهای گیمینگ داشته اند. در این بین Asuetek Computer، BenQ و Acer با حفظ جایگاه اول تا سومی خود در سال گذشته بیشترین فروش در نمایشگرهای گیمینگ را نسبت به تازه واردهای نمایشگر های گیمینگ همچون Samsung Electronics، LG Electronics، Dell، Hewlett-Packard (HP)، Lenovo، AOC/Philips در امسال خواهند داشت.
 
در نمایشگرهای گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز Asustek، BenQ و Acer شدید ترین رقابت را در فروش و عرضه داشتند که میزان سهم بازار هریک به ترتیب برای ایسوس 35 درصد، BenQ با 22-24 درصد و Acer با 17-19 درصد می باشد.
 
این در حالی است که میزان ارسال نمایشگر در سال گذشته در جهان حدود 120 میلیون عدد در جهان بود که این عدد در سال 2016 هم تقریباً برابر است.اما در سال 2015، ارسال نمایشگرهای گیمینگ با نرخ تازه سازی 144 هرتز، چیزی در حدود 550000 تا 600000 عدد بود که در سال 2016 این عدد به 1.2 میلیون عدد رسید.با در نظر گرفتن این میزان رشد انتظار می رود حدود 2.5 میلیون دستگاه نمایشگر گیمینگ دیگر در سال 2017 و حدود 3.5 میلیون دستگاه در سال 2018 به فروش رسد."