دیجی‌پی فراهم کرد: خرید اقساطی از دیجی‌کالا بدون ضامن

اگر این روزها به دنبال خرید کالایی باشید، حتما متوجه افزایش قیمت‌ها نبست به یک تا دو ماه قبل شده‌اید. به ویژه دستگاه‌های الکترونیکی همچون لپ‌تاپ و موبایل که تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز هستند.

اما دیجی‌پی در این شرایط اقتصادی و با افزایش چشمگیر قیمت‌ها که توان خرید افراد کاهش یافته است، این فرصت را فراهم کرده که کاربران بتوانند کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی از دیجی‌کالا خریداری کنند و بخشی از فشار مالی ناشی از افزایش قیمت‌ها را از دوش خود بردارند.

اگر در گذشته برای دریافت اعتبار از بانک‌ها اقدام کرده باشید، یا حتی اگر از آشنایان خود شنیده باشید، میدانید که بدون ضامن ممکن نیست. با توجه به اینکه امکان معرفی ضامن برای دریافت اعتبار برای بسیاری از افراد وجود ندارد، علی‌رغم تمایل و نیاز، بسیاری از افراد از این شرایط بی ‌بهره می‌مانند.

اما دیجی‌پی این امکان را برای افراد فراهم کرده است که بتوانند بدون نیاز به ضامن، به صورت اقساطی از دیجی‌کالا خرید کنند و به این ترتیب نیاز بخش بزرگی از افراد را برطرف کرده است.

 

اما چرا خرید اقساطی توصیه می‌شود؟

در روزهایی که شرایط اقتصادی پایدار نیست و نمی‌توان چشم‌انداز روشنی از آینده داشت، پس‌انداز کردن به منظور خرید کالا و اقلام مورد نیاز، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. زیرا تضمینی برای ثبات قیمت در مدت زمانی که صرف پس‌انداز می‌شود وجود ندارد. از همین رو ممکن است افراد پس از گذشت چند ماه از پس‌انداز کردن، با افزایش قیمت آن کالا مواجه شوند و دیگر قدرت خرید آن را از دست داده باشند.

خرید اقساطی اما در این شرایط منطقی‌تر از پس‌انداز به نظر می‌رسد، زیرا شما کالایی را به قیمت امروز خریداری می‌کنید و اقساط آن را در ماه‌های آینده پرداخت می‌کنید. درحالیکه ممکن است ماه‌های آینده قیمت کالایی که خریداری کرده‌اید افزایش پیدا کرده باشد، شما آن را به نرخ قبل تسویه می‌کنید. بنابراین توانسته‌اید قدرت خرید خود را افزایش دهید.

 

درصورتیکه شما هم مایل هستید کالای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی از دیجی‌کالا خریداری کنید و امکان معرفی ضامن ندارید، میتوانید همین حالا اپلیکیشن دیجی‌پی را نصب کنید، در منوی «خرید اقساطی» درخواست خود را ثبت کنید و منتظر دریافت اعتبار خود شوید.

نوشته دیجی‌پی فراهم کرد: خرید اقساطی از دیجی‌کالا بدون ضامن اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.