دیوایس جدید بلک‌بری با کد BBC100-1 رویت شد!

دیوایس جدید بلک‌بری با کد BBC100-1 رویت شد!

این روزها خبر خرید شرکت بلک‌بری توسط TCL در تمامی رسانه‌ها پیچیده است و تلفن‌های هوشمند این شرکت از این پس، زیر نظر کمپانی اشاره شده طراحی و تولید می‌شوند. اما از آنجایی که شرکت بلک‌بری چندی است که از چرخه تلفن‌های هوشمند به دور بوده است، تولید و عرضه این گجت جدید می‌تواند نام این کمپانی را مجددا بر سر زبان‌ها بیاندازد. صحبت از تلفن هوشمند جدید بلک‌بری شد؛ باید خدمت شما عرض کنیم که این دیوایس با کد BBC100-1 در یک وب‌سایت اندونزیایی رویت شده است.

متاسفانه این خبر که امروز منتشر شده است، مشخصات آن‌چنان زیادی در مورد این تلفن هوشمند جدید بلک‌بری با خود به همراه ندارد. این دیوایس که با نام Mercury در داخل کمپانی بلک‌بری شناخته می‌شود، طبق پیش‌بینی‌ها با پردازنده میان رده Snapdragon 625 و سیستم عامل اندروید نوقا عرضه خواهد شد و ظاهرا از کیبورد معروف QWERTY بلک‌بری نیز بهره‌مند است. صفحه نمایش ۴.۵ اینچی نیز برای تلفن هوشمند بلک‌بری پیش‌بینی شده است که باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شایعات، تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است.

سیستم عامل بلک‌بری همواره به عنوان یک اکوسیستم امن معروف بوده و مسئولان این شرکت نیز قصد دارند تا این امنیت را به سیستم عامل اندروید آورده تا گذشته پاک و خوب خود را همچنان ادامه دهند.

نوشته دیوایس جدید بلک‌بری با کد BBC100-1 رویت شد! اولین بار در پدیدار شد.