رئیس سازمان فضایی ایران تاکید کرد: لزوم درآمدزایی از فضاهای اینترنتی و تلگرام

رئیس سازمان فضایی ایران تأکید کرد باید از فضاهای اینترنتی نظیر تلگرام برای درآمدزایی استفاده شود.
محسن بهرامی صبح شنبه در جلسه شورای اداری تنکابن گفت: در دولت تدبیر و امید چند مشخصه برای شعار تدبیر و امید وجود دارد و اینکه باید در مقابل مشکلات تدبیر داشته باشیم.
 
وی افزود: توانمندی‌های بسیاری در بین مردم وجود دارد و دولت نیز با شعار حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دنبال تقویت این توانمندی‌هاست.
 
بهرامی اضافه کرد: دولت در بخش‌های مختلف این ظرفیت‌ها مانند بهداشت و امنیت اقدامات خوبی انجام داده ولی باید طوری برنامه‌ریزی شود تا این سرمایه‌گذاری‌ها پایدار شود.
 
وی ادامه داد: در گسترش پهنای اینترنت و رفع شکاف دیجیتالی، دولت در حال تلاش بوده تا مردم از امکانات دیجیتالی به نحوی مطلوب‌تر بهره بگیرند.
 
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به جوانان مستعد منطقه گفت: مدیران و شوراها سعی کنند تا جوانان را به سمت درآمدزایی از فضاهای اینترنتی سوق دهند زیرا اکنون بسیاری از افراد از برنامه‌هایی چون تلگرام و ... به نحو مثبت با فروش اجناس خود درآمدزایی می‌کنند..
 
وی افزود: باوجوداینکه در شمال کشور آب زیاد است اما من یک مرکز تحقیقات آب ندیدم و این دست از مسائل بیانگر آن است که باید نگاه مدیران نسبت به داشته‌هایشان برای کارآفرینی با نگاه نو و جدید تغییر کند..