رئیس سازمان فناوری اطلاعات: فیلترینگ بزرگترین خودتحریمی است

رئیس سازمان فناوری اطلاعات، فیلترینگ را مهمترین خودتحریمی و عامل اصلی انتقال میزبانی سایتها به خارج از کشور و همچنین عدم ورود جوانان به این حوزه دانست.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات، فیلترینگ را مهمترین خودتحریمی و عامل اصلی انتقال میزبانی سایتها به خارج از کشور و همچنین عدم ورود جوانان به این حوزه دانست.