راهنمای جامع بازی Assassin’s Creed Valhalla: تمام چیزی که باید بدانید

assassins-creed-valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla یک بازی بسیار بزرگ با حجم باورنکردنی از کارهای مختلف است؛ بنابراین یک راهنما و یک روش خوب برای یادگیری بازی و پیشرفت دادن آن بسیار مفید خواهد بود؛ ما در این مقاله به تمامی نکات اساسی خواهیم پرداخت، نکاتی مانند راهنمایی‌های خاص برای ماموریت‌ها، مکان‌های افسانه‌ای، حیوانات و… .

این مقاله سعی کرده یک راهنمای مفید برای این بازی باشد، پس با آی‌‎تی‌‎رسان‎ همراه باشید. قبل از هر چیز اگر با داستان بازی آشنایی ندارید، نگاهی به این مقاله بیندازید.

چقدر طول می‌کشد که بازی را تمام کنیم؟

assassins-creed-valhalla

این سوال پاسخ قطعی ندارد، به این دلیل که معلوم نیست بازیکن چه مسیری را برای انجام بازی انتخاب می‌کند. اگر قصد شما این است که به مأموریت‌های اصلی بازی بپردازید و به دنیای کاملاً آزاد نروژ، انگلیس و سایر مناطقی که به آن‌ها سفر خواهید کرد، نروید؛ زمان بازی شما نسبتا کوتاه‌تر خواهد بود. اما هنوز هم مدت زمان طولانی محسوب می‌شود. شما حدودا به ۳۰-۴۰ ساعت بازی نیاز دارید تا به آخر بازی Assassin’s Creed Valhalla برسید.

تعداد زیادی از ماموریت‌های فرعی و روایت‌های انشعابی در بازی وجود دارد که باید آن‌ها را تجربه کنید، اگرچه در طول داستان بازی نیازی به آن‌ها نیست، اما در آن‌ها محتواها‎‎ی لذت بخش زیادی وجود دارد. اگر قصد دارید تا به همه این ماموریت‌ها بپردازید، به حدود ۶۰-۷۰ ساعت بازی کردن نیاز دارید.

اما باز هم این‌ها ۱۰۰٪ تمام بازی نیست!

اگر شما جزو آن دسته از بازیکنان هستید که می‌خواهند تمام دنیا بازی را ببینند و به همه جای آن سرک بکشند و از تمام مکان‌ها تا تمام رئیس‌ها و موجودات افسانه‌ای و… بازی را تجربه کنند، شما بالای ۱۰۰ ساعت زمان برای به پایان رساندن این بازی نیاز دارید.

نقشه بازی (Map)

بگذارید همین اول به شما بگویم، نقشه بازی بسیار و بسیار بزرگ است؛ زمانی که شما به انگلیس می‌رسید، با نقشه بسیار بزرگ و غول‌آسایی روبرو می‌شوید، تعداد زیادی شهرستان و شهر در اختیار شماست که آن‌ها را کاوش کنید.

در اینجا به نقشه انگلیس می‌پردازیم.

Assassins-Creed-Valhalla-Mapبا این که نقشه بالا تا حد زیادی کامل شده است اما هنوز هم مکان زیادی برای کاوش دارد.
برای مشاهده کل نقشه شما نمی‌توانید بزرگنمایی کنید، بنابراین در بعضی از نقاط که نقشه به هم چسبانده شده مرز‌های آن کمی جابه جا شده‌اند؛ اما این نقشه به شما نگاهی کلی به همه شهرستان‌ها می‌دهد:

  • Eurvicscire
  • Snotinghamscire
  • لینکلن اسکایر
  • Sciropescire
  • Ledecestrescire
  • Glowecestrescire
  • Oxenefordscire
  • Grantebridgescire
  • آنگلیای شرقی
  • اسکس
  • سنت
  • Suthsexe
  • Hamtunscire
در بالای هر ۱۳ شهرستان، سه منطقه کلی وجود دارد – Northumbria ،Mercia و Wessex که به علاوه آن‌ها سه شهر دیواری. جورویک (یورک)، لوندن (لندن) و وینستستر (وینچستر) هم وجود دارد. شما هنگامی که وارد انگلیس می‌شوید، از Ravensthorpe شروع خواهید کرد، محل سکونت شما با Ledecestrescire و هم با Grantebridgescire همسایه است.
قبل از اینکه شروع به بالا بردن سطح خودتان کنید، بهتر است سایر کشور‌ها را کاوش کنید.

 

نحوه کسب XP

تقریباً تمام کار‌هایی که شما در Assassin’s Creed Valhalla انجام می‌دهید تا حدی به شما XP می‌دهد، اما نکته مهم این است که بدانید روی کدام یک از کار‌ها تمرکز کنید تا بتوانید به سرعت سطح خود را بالا ببرید. به عنوان مثال شما واقعاً نمی‌خواهید که وقت خود را به شلیک به ماهی در رودخانه‌ها برای گرفتن مقدار کمی XP تلف کنید، در حالی که می‌توانید در صد‌ها مکان دیگر صد‌ها کار دیگر کنید.

مواردی وجود دارد که باید در مورد نحوه بالا بردن سریع و کسب XP در Assassin’s Creed Valhalla بدانید که آن‌ها برای شما بازگو می‌کنیم. در بازی، کیفیت Eivor با سطح قدرتی ارزیابی می‌شود که می‌توانید هر بار که وارد منوی مهارت خود می‌شوید، آن را مشاهده کنید. شما می‌توانید با پرکردن نوار XP آبی رنگ در سمت راست بالای صفحه ۲ امتیاز مهارت کسب کنید که به کل قدرت شما افزوده می‌شود و مناطق جدید را برای شما آسان‌تر می‌کند.

برخلاف بازی‌های قبلی این سری، در این بازی شما هرگز قدرت خود را در تمام مناطق یکسان حس نمی‌کنید و مجبور به انجام کار‌های جانبی برای افزایش توانایی و سرعت خواهید شد. اگر می‌خواهید قدرت شما در Assassin’s Creed Valhalla به سرعت بالا برود، بهترین کار این است که اندکی داستان بازی را دنبال نکنید. با توجه به تعداد دشمنان موجود، در مناطق مختلف بازی که شما با مبارزه با آن‌ها می‌توانید سریعترین XP را جمع کنید، بهتر است کمی داستان بازی را دنبال نکنید و به جستجوی نشانگر‌های آبی رنگ در نقشه بروید. این مکان‌ها فعالیت‌های اضافی هستند که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

درخت مهارت‌ها

درخت مهارت Assassin’s Creed Valhalla گزینه‌های زیادی دارد اما بهترین کدام است؟ درخت مهارت Assassin’s Creed Valhalla فوق العاده گسترده است، با گزینه‌های زیادی برای انتخاب و مسیر‌های زیادی برای شروع، بنابراین انتخاب بهترین مهارت‌ها به ویژه در اوایل بازی، کار ساده‌ای نیست. اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

شما هر کاری که در Assassin’s Creed Valhalla انجام دهید، XP کسب خواهید کرد تا آن نوار آبی را در گوشه بالا سمت راست پر کنید. اما برخی از فعالیت‌ها هستند که فوراً امتیازات و مهارت‌هایی را به شما می‌دهند. خبر خوب این است که شما می‌توانید مهارت‌های خود را بعد از انتخاب، ویرایش کنید. زیرا هر مهارت می‌تواند به طور کامل تنظیم مجدد شود، بنابراین می‌توانید آزمایش و خطا کنید تا زمانی که ترکیب مناسب خود را پیدا کنید.

در اینجا به تجزیه و تحلیل بهترین مهارت‌ها در Assassin’s Creed Valhalla برای صرف امتیازاتی که به سختی کسب شده است، می‌پردازیم و دقیقاً به شما نشان داده‌ایم که در این درخت غول‌آسا گزینه‌های مناسب را دقیقاً از کجا پیدا خواهید کرد.

Advanced Assassination

Assassins-Creed-Valhalla.jpg
مهارت Advanced Assassination به این معنی است که حتی می‌توان دشمنانی با قدرت بالا را فقط با یک کلیک بر روی دستکش قتل از بین ببرید. تمام کاری که شما باید انجام دهید، این است که وقتی مارکر در منطقه‌ای برجسته است، دکمه ترور را دوباره فشار دهید. می‌توانید در خود بازی مهارت را به طور کامل مشاهده کنید.

Brush with Death

assassins-creed-valhalla-brush-with-deathدر اینجا یک مهارت متفاوت Assassin’s Creed Valhalla وجود دارد که برای کسانی است که نمی‌توانند در بوته‌ها مخفی شوند. با توجه به اینکه سرعت جنگ در مقایسه با نسخه‌های قدیمی بسیار سریع است، Brush with Death قبل از اینکه زمان برای حمله کمتر شود، چند لحظه ارزشمند را برای شما فراهم می‌کند تا در حالی که دنیا منجمد شده است به برخی از حملات سبک و سنگین بپردازید.
همچنین برای لحظه کمی تنفس عالی است که برای حرکت‌های بعدی خود نیز برنامه‌ریزی کنید.

Heavy Dual Wield

how-to-dual-wield-heavy-weapons-assassins-creed-valhalla
در واقع Heavy Dual Wield این امکان را به شما می‌دهد که همزمان دو سلاح سنگین را در دست داشته باشید و به مبارزه بپردازید؛ شما می‌توانید همزمان با دوتا از بهترین سلاح‌های خود به مبارزه با حریف بپردازید.

Auto-Loot

Auto-Lootبهترین چیز برای تنبل‎‌ها
ممکن است چیز کمی به نظر برسد، اما برداشتن مداوم غنیمت‌ها پس از کشتن دشمنان تقریبا برای همه افراد کاری سخت و اضافی است. به خصوص با توجه به این واقعیت که تقریباً هر دشمن دارای چند قطعه نقره و گاه برخی جیره‌های اساسی است. Auto-Loot به این معنی است که هر کسی را که بکشید، به طور خودکار غنیمت‌های همراه او را برمی‌دارید.

Battleground Bolt


و سرانجام یکی دیگر از مهارت‌های اساسی Assassin’s Creed Valhalla برای مبارزه. مهارت Battleground Bolt است که به شما امکان می‌دهد سلاح‌های دشمنان که سرنگون شده‌اند را برداشته و به سمت خود دشمنان پرتاب کنید. مراقب سلاح‌های افتاده باشید و با فشار سریع Y یا مثلث آن را به سمت بیشتر دشمنان پرتاب کنید. برای مثال زمانی که دشمن به سمت شما نیزه پرتاب می‌کند، شما می‌توانید آن را دوباره به سمت او برگردانید. این مهارت، یک ترکیب بی‌نظیر را برای شما بوجود می‌آورد که باعث می‌شود همواره از نبرد لذت ببرید.

راهنمای توسعه و ساخت و ساز

ساخت ساز در Assassin’s Creed Valhalla بسیار مهم است. اگر می‌خواهید Ravens thorpe را بسازید و تمام چیز‌های مهم را دریافت کنید؛ باید ساختمان‌های زیادی را بسازید. هر ساختمانی در منطقه شما در Assassin’s Creed Valhalla یک هدف و خدمت خاص را ارائه می‌دهد.

روستای Ravens thorpe در Assassin’s Creed Valhalla از کمترین چیز‌ها شروع می‌شود. شما فقط یک LongHouse و چیز‌های دیگر خواهید داشت؛ بنابراین مجبورید برای یافتن لوازم و مواد اولیه به دنیای Assassin’s Creed Valhalla بروید.

آهنگر

Blacksmith Sign
froge Gunnar’s اولین ساختمانی است که شما به عنوان بخشی از شهرک در حال رشد خود آن را به روز می‌کنید تا از کارکردن آهنگران جلوگیری نکنید. Gunnar می‌تواند چرخ دنده‌های شما را از حالت معمولی به Superior، سپس به Flawless و Mythical ارتقا دهد.
هر سطح دارای سطوح مینیاتوری دیگری است که می‌توانید با منابع خود آن‌ها را بهبود ببخشید، اما برای رسیدن به سطح Flawless به شمش نیکل نیاز دارید و برای رسیدن به سطح Mythical هم شمش تنگستن مورد نیاز است. در اواخر بازی، پیدا کردن این موارد در صندوق‌های مختلف در سراسر جهان انجام می‌شود و شمش‌های کربن معمولی در دسترس بازرگانان قرار دارد.

دفتر پنهان

Hidden-Ones-Bueraus

یکی دیگر از ارتقاهای اجتناب ناپذیر، Hytham’s Hidden Ones Bureau است که یک خرید اساسی است تا اطمینان حاصل کنید که می‌توانید اعضای نظام باستان را در سراسر مرسیا سلاخی کنید.

پادگان

assassins-creed-valhalla-barracks-quartermaster

پادگان توسط Eydis اداره می‌شود، این پادگان به شما امکان می‌دهد که Jomsviking خود را ایجاد کنید که نه تنها در حملات همراه شماست بلکه در مبارزات دیگران نیز حضور پیدا می‌کند. اگر آن‌ها را استخدام کنند، نقره دریافت خواهید کرد، بنابراین مرتباً اعلام حضور کنید. همچنین می‌توانید خدمه مهاجم خود را سازماندهی کنید.

Jomsviking یک گروه نخبه از وایکینگ‌های مزدور هستند که در واقع به عنوان یک رابط بین بازیکنان در Assassin’s Creed Valhalla عمل می‌کنند. شما می‌توانید Jomsviking خود را استخدام کنید یا  سفارشی‌سازی و استقرار دهید، سپس می‌توانند توسط بازیکنان دیگر در Valhalla استخدام شوند.

پست تجارت

پست تجارت
یکی دیگر از موارد حیاتی در این مرحله از بازی، ساخت پست تجاری است؛ زیرا شما می‌خواهید که پست تجاری Yanli برای شما به فروش تمام خرده ریز‌ه‌های که به دست آورده‌اید، بپردازد تا شما پول آن را برای خرید نقره و انواع خال‌کوبی‌ها خرج کنید. بعداً در بازی می‌توانید شمش‌های کربنی را نیز در اینجا بخرید تا به راحتی اسلحه و زره خود را به‌روز کنید.

کلبه ماهیگیری

کلبه ماهی گیریهمان طور که انتظار می‌رود، کلبه ماهی‌گیری مکانی است که شما ماهی‌هایی را که بدست آورده‌اید، برای فروش به آنجا ببرید.
کلبه ماهی‌گیری همواره برای برخی از ماهی‌های خاص جایزه‌هایی دارد که می‌توانید آن‌ها را ببینید، به خاطر داشته باشید که گرفتن تمام ماهی‎ها کار راحتی نیست و برای سریع‌تر شدن کارتان زمانی که در آب هستید همواره از کمان خود استفاده کنید.

فروشگاه تتو

Tatto_in_AC
یک تتو ( خالکوبی ) خوب همواره می‌تواند شخصیت شما را ترسانک‌تر و جذاب‌تر از این چیزی که هست، نشان دهد اما نکته اینجاست که اگر دیگر ساختمان‌های مهم را درست نکرده‌اید، این ساختمان را بعدا راه‌اندازی کنید.

کشتی سازی

Shipyardکارخانه کشتی‌سازی هم بهتر است بعد از مکان‌های دیگر ساخته شود، شما در اینجا می‌توانید کشتی بسازید و با نقشه‌هایی که پیدا می‌کنید به سفر بروید؛ قبل از سفر حتما بادبان‌های خوبی ببندید که بدون خطا به خانه برگردید.

نقشه بردار

Cartographer

نقشه‌برداری مکان بسیار خوب و مهمی است شما می‌توانید در اینجا نقشه بخرید و در نقشه به دنبال نقره و انواع منابع دیگر بروید، هزینه هر نقشه بالا نیست و به راحتی می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید.

کلبه شکارچی

Hunter's Hutدقیقاً مانند کلبه ماهیگیری، Hunters Hut دارای یک لیست خرید مشابه از گوزن، روده حیوانات و تخم‌های افعی برای کسب پاداش است. می‌توانید با پترا و والاس همراه شوید اما آن‌ها مکان حیوانات را به شما نمی‌دهند و شما خودتان باید به دنبال شکار بروید.

کلبه سیر

seer's_hut
والکا، دروازه شما برای ورود به دو قلمرو افسانه‌ای بزرگ است؛ بنابراین شما باید در اسرع وقت برخی از منابع را صرف باز کردن قفل این خانه کنید. پس از ساخت معجون می‌توانید برای مسافرت، راحت به این خانه رفت و آمد کنید.

موزه

Museum_in_AC
سرمایه‌گذاری روی این مکان خوب است اما ضروری نیست. اکتاویان عاشق وسایل رومی است و موزه را با وسایل رومی از سرار جهان پرکرده است. درست مثل Hytham، او فقط این آثار را به صورت گروهی می‌برد هرچند دیگر نیازی به حمل و نقل مستقل آن‌ها نیست.

تزئینات

Settlement-Decorations-in-ac

و در آخر، تزئین محل سکونت خود را فراموش نکنید. هر کجا که چیز چوبی کوچکی را ببینید، می‌توانید آن قسمت از زمین را با تزئینات شخصی‌سازی کنید. با صرف اعتبارات هلیکس در فروشگاه یا تحویل اوپال در دکه Reda، می‌توانید اعتبار جدید دریافت کنید. حتی درخت مرکزی در محل سکونت شما می‌تواند در سطح بعدی کاملاً شخصی‌سازی شود.

نقره

silver_in_ac

اگر می‌خواهید در طول زمان بازی خود تجهیزات، اسلحه و منابع خریداری کنید، به نقره نیاز دارید. اگرچه تهیه نقره کار سختی نیست، اما جمع‌آوری ثروت در Assassin’s Creed Valhalla دشوار است، شما باید در بازی چیز‌های زیادی را بخرید که برای خرید آن‌ها نیاز به نقره دارید؛ پس اگر می‌خواهید بدانید که چگونه سریع‌تر نقره به دست بیاورید، با ادامه مطلب همراه باشید.

چگونه می‌توان در Assassin’s Creed Valhalla به سرعت نقره بدست آورد؟

گذشته از موارد واضحی مانند غارت جناز‌ه‌ها، سینی و ظروفی که پیدا کرده‌اید، روش‌های جایگزینی برای ساخت بیشتر نقره وجود دارد.

نکته اصلی ما این است که اساساً به قمار بپردازیم. در درون بازی سه بازی کوچک (Mini Games) وجود دارد که می‌توانید با پیدا کردن مهارت در آن‌ها و شرط‌بندی‌های بزرگ در این بازی‌ها نقره بدست آورید.
برای مثال اگر ۲۰۰ قطعه نقره را انتخاب کنید. در هر بازی که برنده شوید، دو برابر سود دریافت خواهید کرد، در مجموع ۴۰۰ نقره بدست می‌آورید.

فراموش نکنید که خرده ریز‌ها و چیز‌های بدرد نخور خود را نیز بفروشید. می‌توانید هنگام گفتگو با یک فروشنده، بلافاصله همه خرده ریز‌های خود را بفروشید، خرده ریز‌ها فقط برای فروش در بازی قرار دارند، بنابراین نگران نباشید.

شمش‌های کربنی

روش اصلی برای به‎‌روزرسانی سلاح‌ها و تجهیزات شما شمش‌های کربنی است، به خصوص در اوایل بازی و در این قسمت از راهنمای ما توضیحات کاملی در مورد نحوه کار آن‌ها گفته می‌شود.

شمش‌های کربنی در این بازی یک جز حیاتی است که شما در طول سفر خود بارها و بارها به آن برخورد خواهید کرد، اما چگونه می‌توانید تعداد بیشتری از آن‌ها را بدست آورید و دقیقاً برای چه استفاده می‌شوند؟

در واقع پیدا کردن آن‌ها را از همان ابتدا در منطقه اول Rygjafylke آغاز خواهید کرد. شمش‌های کربن در Assassin’s Creed Valhalla یک کاربرد اصلی دارند؛ آن‌ها برای ارتقا سلاح‌ها استفاده می‌شوند. اما هر کجا که هستید، نمی‌توانید این کار را انجام دهید، باید حتما پیش گونار بروید، خواه هنوز در نروژ در دهکده Fornburg باشید یا اینکه خود را به انگلیس رسانده باشید و در Ravensthorpe مستقر شده باشید. باید با Gunnar صحبت کنید و در آن جا شمش‌های کربنی به شما این امکان را می‌دهند که تجهیزات خود را به‌روز و بهتر کنید.

اما از کجا می‌توانید شمش کربن پیدا کنید؟

شمش‌های کربن یکی از با ارزش‌ترین منابع در Assassin’s Creed Valhalla است، اما فلز مورد نظر را از کجا تهیه می‌کنید؟ به زبان ساده، شما باید صندوق‌های گنج را بدست بیاورید. در منطقه به دنبال نقاط طلایی بگردید، آن‌ها گنجینه‌ها را به شما نشان می‌دهند؛ نشان‌های طلایی کوچک، صندوق‌هایی هستند که فقط دارای چرم و سنگ آهن هستند، در حالی که نشانگر‌های طلایی روشن می‌توانند از دنده‌های جدید گرفته تا کتاب‌های دانش و شمش‌های کربن را دارا باشند. وقتی به اندازه کافی نزدیک آن‌ها شوید، نشانگر طلا به یک نماد خاص تغییر می‌کند. اگر به سه میله فلزی تبدیل شود که به شکل هرم روی هم قرار گرفته‌اند، یک شمش کربن پیدا کرده‌اید.

منابع

شما علاوه بر شمش‌های نقره و کربن، منابع را نیز در اختیار دارید. منابع در Assassin’s Creed Valhalla برای پیشرفت شما در بازی کاملاً حیاتی هستند؛ گرچه ممکن است فقط بخواهید دشمنان را بکشید و به کار‌های دیگر بپردازید، اما باید Ravensthorpe را نیز ارتقا دهید. این کار با به دست آوردن منابع، یعنی مواد اولیه و ملزومات انجام می‌شود. اوایل بازی Assassin’s Creed Valhalla، ممکن است احساس کنید که هر دو را کم دارید، اما نگران نباشید. این راهنما برای کمک به شماست. در اینجا همه مواردی که باید در مورد منابع در بازی و نحوه به دست آوردن آن‌ها بدانید، آورده شده است.

شما به چهار نوع از منابع Assassin’s Creed Valhalla نیاز دارید:

  • نقره
  • اوپال
  • تدارکات
  • موادخام

لازم به ذکر است که موادی مثل چرم، سنگ آهن، پارچه و غیره جدا هستند و به عنوان منابع طبقه‌بندی نمی‌شوند.

در مورد لوازم و مواد اولیه، پاسخ ساده این است که شما باید بخش حملات را کامل کنید. حمله زمانی است که با تیم حمله‌کننده در قایق خودتان در حال قایقرانی در رودخانه هستید و با نزدیک شدن به مناطق مختلف گزینه‌های حمله را دارید.
شما با قایق پهلو می‌گیرید، سپس تیم خود را می‌فرستید تا همه ساکنان را بکشند. هنگامی که تمام صندوق‌های طلای عظیم را که نیاز به باز کردن دو نفری دارند، غارت کنید، هر حمله کامل می‌شود. این ظروف پر از مواد اولیه است.

حمله به صومعه‌ها بیشترین بهره را برای شما خواهد داشت، همچنین می‌توانید وسایل را فقط از شهر‌های غارت شده و مناطق غیرنظامی پیدا کنید. اگر باز هم منابع کم بود، شروع به گشت و‌ گذار در اطراف کنید و مکان‌های دیگر را غارت کنید.

اوپال

در کنار همه موارد فوق در بازی, opal نیز وجود دارد. شما در ابتدای بازی شروع به جمع آوری این سنگهای قیمتی رنگی می‌کنید اما ظاهراً هیچ استفاده‌ای ندارند. حداقل الان نه. در این بخش راهنما به کسب اطلاعات در مورد کاربرد دقیق اوپال میپردازیم.

شما خیلی زود در ماجراجویی خود اقدام به پیدا کردن اوپال خواهید کرد، اما مدت زمانی که برای پیدا کردن آن باید وقت صرف کنید، مشخص نیست. این باعث می‌شود بسیاری از بازیکنان نسبت به این ارز مرموز در Assassin’s Creed Valhalla کاملا گیج شوند، اما نگران نباشید. این راهنما دقیقاً توضیح می‌دهد که چه کاری می‌توانید با عقیق‌ها در Assassin’s Creed Valhalla انجام دهید و چه زمانی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اوپال در بازی Assassin’s Creed Valhalla نه قابل فروش است و نه قابل خرید! اوپال نوع خاصی از ارز است، بنابراین اوپال برای چه استفاده می‌شود؟

پاسخ غیراسپویلری این است که اساساً به بازی ادامه دهید. سرانجام، وقتی در بازی پیشرفت کردید و در انگلیس اقامت گزیدید، می‌توانید عقیق خود را در Ravensthorpe، در اردوگاه خود بین Ledecestrescire و Grantebridgescire خرج کنید.

برای کمی بیشتر عمیق شدن روی موضوع و توضیح بیشتر؛ شخصی که به دنبال آن هستید، پسری جوان به اسم ردا است. هنگامی که به او می‌رسید، یک برش اجتناب ناپذیر وجود دارد که در آن او خود را معرفی می‌کند و ایور، همانطور که انتظار می‌رود، کمی از کودکی دلهره‌آور خود را به یاد می‌آورد.

Reda در ازای خرید اوپال، اقلام مختلفی را به شما می‌فروشد. برخی از آن‌ها به سادگی لوازم آرایشی مانند تزئینات و تتو‌ها هستند، در حالی که برخی دیگر سلاح‌ها و زره‌های افسانه‌ای هستند. برای پیشرفت در بازی، نیازی به خرید از Reda ندارید، اما او می‌تواند تجهیزات مفید را بفروشد یا بخرد.

ردا همچنین قرارداد‌هایی برای ارائه به شما خواهد داشت که در واقع چالش‌هایی با محدودیت زمانی است که در آن شما نیاز به ترور شخصی یا تحقیق درباره چیزی دارید. البته اگر به دنبال کار دیگری هستید، این موارد در روایت اصلی نیستند اما می‌توانند برای پاداش کامل شوند.

برای پیدا کردن او هر زمان که در یک شهر هستید، به دنبال نماد صلیب بافته شده باشید. شما در آنجا می‌توانید عقیق خود را خرج کرده و قرارداد‌های جدید را در هر یک از این موارد بپذیرید و خوبی این قسمت این است که لازم نیست هر بار به Ravensthorpe برگردید.

تیرها

تیر‌ها در Assassin’s Creed Valhalla یکی از اصلی‌ترین ابزار‌هایی است که شما از آن برای از بین بردن دشمنان در طول بازی استفاده خواهید کرد، اما چگونه می‌توان آن‌ها را ساخت و تعداد بیشتری از آن‌ها را بدست آورد؟ Crafting arrows مکان مهمی در عناوین قبلی این مجموعه بود، اما در این عنوان بلافاصله نخواهید فهمید که چگونه این بخش کار می‌کند.

شما با پیدا کردن و ساختن مواد مناسب، می‌توانید انواع تیر‌ها را بدست‌ آورید. موادی که در سری‌های قبلی این مجموعه از آن برای ساخت تیر استفاده می‌کردید، مانند چوب و فلز، چیز خاصی در این بازی نیست. شما می‌توانید از سنگ آهن استفاده کنید، اما این مورد برای ارتقا تجهیزات هستند و نه برای ساخت تیر‌ها! بنابراین چگونه می‌توان تیر‌های بیشتری دریافت کرد؟

دو راه وجود دارد که روش اول خرید آن‌ها از بازرگانان است. چند نوع تیر مختلف در بازی وجود دارد. اگر روی منو بروید، آن‌ها را می‌بینید، هرکدام از آن‌ها ویژگی‌ها و هزینه‌های مختلفی دارند.

راه دیگر و ارزانتر برای بدست آوردن تیر، این است که در حین بازی به سادگی آن‌ها را غارت کنید. از بلندترین برج‌ها گرفته تا دیوار‌های پیچ در پیچ، دشمنان را بکشید و تیر‌های آن‌ها را غارت کنید، تا زمانی که نگاهی به اطراف خود داشته باشید، تقریبا یک منبع ثابت دارید. اما در این نوع جمع آوری شما نمی‌توانید نوع تیرها را مشخص کنید، اما تا زمانی که آن‌ها به جمجمه‌های دشمن می‌چسبند، خیلی مهم نیست.

حیوانات افسانه‌ای

تعداد زیادی جانور وجود دارد که به عنوان حیوانات افسانه‌ای در بازی Assassin’s Creed Valhalla شناخته می‌شوند و Eivor می‌توانند در طول سفر آن‌ها را بکشد. سپردن غنائم به والاس در Ravensthorpe جوایزی شگفت‌انگیز برای شما به همراه خواهد داشت، اما یافتن مکان حیوانات افسان‌ه‎ای کار آسانی نیست. شما می‌توانید با مراجعه به مقاله ۹ حیوان افسانه‌ای در بازی Assassin’s Creed Valhalla از مکان تمام آن‌ها با خبر شوید.

همه راهنماها از اینجا به بعد دارای اسپویلرهای جزئی هستند، بنابراین با احتیاط ادامه دهید!

 

محل شانه کنار آبشار

هنگام کاوش در Rygjafylke، به زنی به نام بیل برخورد خواهید کرد. او از شما می‌خواهد‌ شانه او را پیدا کنید.

یافتن‌شانه‌ای که در نزدیکی آبشار در Rygjafylke است، کار ساده‌ای نیست. برای همین بیل در جستجوی «قهرمانان شجاع» است، تا‌ شانه گمشده خود را پیدا کند اما پس از جستجوی بی‌پایان در منطقه، شاید شما بیخیال یافتن‌ شانه شوید. اما نگران نباشید، در واقع آن طوری که فکر می‌کنید این‌ شانه بسیار دور و در جای پرتی نیست! ‌شانه بغل گوش شما در گودال آب است!

به سادگی در آب زیر آبشار شیرجه رفته و سپس تا آنجا که می‌توانید، پایین بروید. ‌شانه ته آب در گل فرو رفته است، ‌آن را بردارید و سپس به سطح آب شنا کنید و به پیش بیل برگردید.
انگار بیل علاقه‌ای به خیس شدن نداشته و به خاطر همان تا الان‌ شانه را برنداشته است! بعد از دادن‌شانه؛ بیل شما را به یک پیاده روی در طبیعت جنگل دعوت می‌کند که می‌توانید قبول کنید یا آن را رد کنید.

کشتن یا تبعید گورم؟

پس از آنکه کار‌های شیطانی گورم به این مرحله کشیده شد، که پس از کشتن کیوتو از جنگ فرار کرد، از جنگ تن به تن با شما امتناع کرد و به شاه هارالد دروغ گفت، کشتن او و پایان دادن به کارش وسوسه بسیار بزرگی است. اما متاسفانه این بازی برنامه‌های دیگری را برای Gorm در نظر گرفته است.

حتی اگر کشتن گورم را انتخاب کنید، پادشاه هرالد تصمیم شما را نادیده می‌گیرد و می‌گوید که انتخاب شما قابل درک است، اما او را نمی‌کشد. در نتیجه، پادشاه هارالد به هر حال او را تبعید خواهد کرد به او می‌گوید که این جا را کاملا ترک کند، در غیر این صورت شاه هارالد او را به خورد کلاغ‌ها می‌دهد.

بسیار ناامید‌کننده است که نمی‌توان گورم را به مجازاتی که لایقش است، رساند و فقط باید به تبعید او بسنده کرد. تنها جواب ممکن برای این موضوع، این است که احتمالا گورم در آینده در داستان نقشی را ایفا می‌کند.

آیا باید لئو فریت را کشت یا بخشید؟

باید کدام را باید انتخاب کنیم؟ کشتن یا بخشیدن، تصمیم‌گیری درباره این موضوع بسیار دشوار است. جنگ با Leofrith اندکی پس از تاجگذاری پادشاه Ceolwulf رخ می‌دهد، هنگامی که نگهبانان نورس با عجله به خانه طولانی می‌آیند تا شما را از حمله سربازان مرکسی که به Repton حمله می‌کنند، با خبر کنند. این به شما بستگی دارد که به آنجا بروید و سولبرت را پیدا کنید یا نه.

وقتی او را پیدا کردید، شما صحبت را قطع و شروع به مبارزه با او می‌کنید که مبارزه ساده‌ای است. بخاطر اینکه Leofrith فقط یک شمشیر بزرگ دارد، بدون اینکه چیزی دیگری داشته باشد.

به جای اعدام کردن او، پس از آسیب زدن، این گزینه برای شما فراهم شده است که Leofrith را ببخشید یا او را بکشید. کشتن او پس از هرج و مرج ایجاد شده توسط آن بسیار وسوسه انگیز است، اما بهترین کار این است که از لئو فریت صرف نظر کنید و او را ببخشید. دلیلش این است که بعد از اینکه به او اجازه دادید زندگی کند، او این کار شما را جبران می‌کند. او مکان یک سند مخفی را به شما می‌گوید. در نهایت، این یک تصمیم کوچک است که می‌تواند بقیه بازی را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار دهد.

خیانت کار کیست؟

بازی Assassin's Creed Valhallaیافتن هویت خائن در بازی Assassin’s Creed Valhalla کار آسانی نیست. برای کشف این معما در Assassin’s Creed Valhalla کار‌های تحقیقاتی و کارآگاهی زیادی لازم است، اما اگر از همه راه‌ها خسته شده‌اید و مطمئن نیستید که خیانتکار کیست و کجاست، یا به راحتی نمی‌توانید این موضوع را حل کنید، نگران نباشید. سه نفر هستند که می‌توانید آن‌ها را به خیانت به سوما متهم کنید و آن‌ها سه تا از نزدیکترین متحدان او هستند. بیرنا، لیف و گالین. دلایلی برای وجود سوظن به هرکدام از آن‌ها وجود دارد، اما فقط یکی از آن‌ها خائن واقعی است.

اگر مدت کوتاهی به شرلوک هولمز شدن اهمیت نمی‌دهید، پس باید بدانید که خیانتکار گالین است و تمام. همچنین بخاطر اینکه شما انسان درست کاری هستید و بیرنا را خیانتکار نشناختید، بیرنا می‌خواهد به اردوگاه شما در Ravensthorpe بپیوندد، بنابراین می‌توانید او را به تیم حمله خود اضافه کنید.

مهر و موم چاه

بازی Assassin's Creed Valhalla

ممکن است شما هم در Asgard اکتشافی انجام داده‌ و ناهنجاری‌های این جهان را در انگلیس پیدا کرده‌ باشید، که احتمالا قبلاً این پرتوهای نوری را دیده باشید و آن‌ها را به سمت چیزی هدایت کنید تا قدرت آن را تقویت کنند اما مسئله اینجاست که شما فقط یک پرتو نور دارید و باید دو هدف جداگانه را بزنید. بنابراین چگونه این کار را کنیم؟

از منبع پرتوی نور، به سمت ورودی که وارد آن شده‌اید، نگاه کنید. در سقف منشوری درخشان قرار دارد. وقتی پرتو را به سمت آن هدایت می‌کنید، آن را به دو قسمت تقسیم می‌کند و هر قسمت به دو بازتابنده نزدیک متصل می‌شود.

منعکس کننده سمت راست منشور را بچرخانید تا به بازتابنده بعدی در پشت اتاق برخورد کند. سپس می‌توانید به آن زاویه دهید تا به هدف اول توسط چاه متصل شوید.

در حالی که پرتو دوم به سمت چپ بازتاب می‌شود، ابتدا باید بازتابنده را در سطح زمین قرار دهید تا در مسیر هدف قرار گیرد. می‌توانید این کار را با پایین آمدن در چاه و کشیدن آن انجام دهید، مانند قفسه‌هایی که در انگلیس جلوی در را بسته بودند.

برای داشتن موقعیت صحیح، آن را به عقب بکشید و سپس کمی آن را بچرخانید، در این صورت تقریباً باید با ستون سنگ همخوانی داشته باشد. اگر پرتو کمی ضعیف است، فقط کافی است آنرا کمی تنظیم کنید تا زمانی که متصل شود. با این کار، مهر و موم اطراف چاه از بین می‌رود و می‌توانید با جهش به درون آن، باعث ایجاد یک پاشش بزرگ در پایین آن شوید.

نوشته راهنمای جامع بازی Assassin’s Creed Valhalla: تمام چیزی که باید بدانید اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.