راه‌ های افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام

راه ‌های افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام

توجه شما را جلب می‌کنم به عدد بازدید ویدیوی بالا.

10 میلیون بازدید!!!

یعنی تقریباً یک هشتم ایرانی‌ها این ویدیو را دیده‌اند. تعجب کردید نه؟ صبر کنید هنوز مانده!

امیلی یک بیوتی بلاگر اینستاست ک در کمتر از چند ماه توانست از چندهزار فالوور به یک میلیون و سیصد فالوئر برسد. یک جهش بزرگ! چطور؟ فقط با ویدیوهایی که وایرال شد و توانست رکورد بازدید ویدیو را بشکند و همه هوس کنند این بلاگر خوش‌ذوق را فالو کنند.

بله! افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام مساوی است با دیده شدن بیشتر یک پیج و در نهایت فالوور بیشتر! که می‌تواند حتی با خرید بازدید اینستاگرام هم اتفاق بیفتد.

از این نمونه‌ها زیاد است، بعضی از همین اینفلوئنسرها با وایرال شدن چند تا از ویدیوهایشان معروف شدند و حالا پیج‌های میلیونی با درآمدهای بالا دارند.

خب حالا که با گوشت و پوست و استخوانتان درک کردید که دیده شدن ویدیوهایتان و خرید بازدید اینستاگرام می‌تواند پیج شما را از این رو به آن رو کند، کاغذ و قلم بیاورید که قرار است چند تکنیک عالی دیگر برای افزایش بازدید ویدیو از این مقاله بردارید و ببرید. آماده‌اید؟

  1. ویدیوتان باید به مذاق مخاطب خوش بیاید

ویدیویی بسازید که مخاطب دلش نیاید از دیدنش صرف‌نظر کند! وقت و جای گفتن فوت و فن تولید محتوای ویدیویی نیست اما یک نکته می‌گویم به صد نکته بیرزد. خودتان که در اکسپلور می‌چرخید چه ویدیوهایی را باز می‌کنید؟ تا حالا دقت کرده‌اید؟

از حالا دقت کنید. چرا جذبش شدید؟ ویدیوهایی که نگاه می‌کنید چه ویژگی‌های دارد؟ همان‌ها را در ویدیوهای خود پیاده کنید.

حواستان باشد اگر ویدیو شما کاربرپسند نباشد بقیه نکات این مقاله به کارتان نخواهد آمد. پس این نکته اساس کار شما خواهد بود.

  1. یک کاور خیره‌کننده بسازید

کاور ویدیوی شما اولین چیزی است که جلوی چشم مخاطبان قرار می‌گیرد. حالا فکر کنید که پست شما قرار است بین چندین و چند ویدیوی مختلف در اکسپلور نمایش داده شود. پس باید برای دیده شدن وسوسه برانگیز باشد. دست به کار شوید:

مواد لازم برای یک کاور دیده شونده: یک عکس جذاب و مرتبط با محتوا!

یک عنوان کنجکاوکننده، کوتاه، جذاب، خوانا که موضوع ویدیو را با کمی پیاز داغ به مخاطب اعلام کند.

ترکیب این‌ها باید طوری باشد که ویدیو در اکسپلور توجه من مخاطب را جلب کند و نتوانم به راحتی و بدون کنجکاوی پست شما را ایگنور کنم.

دیگر بقیه‌اش به خلاقیت و هنر شما بستگی دارد.

 

  1. 5 ثانیه سرنوشت‌ساز

اول ویدیو وقت سلام و احوالپرسی و چه خبر نیست. مخاطب نیامده از شما حرف‌های کلیشه‌ای بشنود. اگر در چند ثانیه اول توانستید توجه مخاطب را جلب کنید که برد کردید وگرنه هنوز به اصل مطلب نرسیده در همان چند ثانیه اول کاربر ویدیوی شما می‌بندد و می‌رود، به‌خصوص اگر فالوور شما نباشد و شما را نشناسد.

ویدیو شما اگر بهترین محتوای دنیا را هم داشته باشد ولی کسی نبیند بدرد نمی‌خورد، چون اول باید ببینده را میخکوب کنید. پس شما فقط چند ثانیه وقت دارید که برگ آس ویدیوی خود را رو کنید و مخاطب را ترغیب کنید ادامه ویدیوی شما را ببیند.

  1. هشتگ بگذارید، بازدید درو کنید

هشتگ‌ها مثل کلمات کلیدی گوگل هستند که می‌توانند صد پشت غریبه را به ویدیوی شما وصل کنند. اما نه هر هشتگی!

هشتگ باید کاملاً مرتبط با محتوای ویدیویی شما باشد. یک زمانی می‌شد کیلو کیلو، مرتبط و غیرمرتبط زیر پست‌ها هشتگ زد تا ویدیو به همه نشان داده شود.

اما الآن اینستاگرام دیگر مثل قدیم نیست و به هشتگ‌های کیلویی اهمیت نمی‌دهد. تازه برفرض هشتگ بی‌ربط گذاشتید و مخاطب بی‌ربط هم به ویدیو شما رسید، همان اول بسم‌الله ویدیو را می‌بندد و می‌رود، پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند.

پس چند هشتگ درست و حسابی و باربط در کنار خرید بازدید اینستاگرام می‌تواند به پیج شما کمک کند.

  1. تعامل بیشتر، بازدید بالاتر

اینستا تعاملات یک پست را پای محبوبیت پست می‌گذارد و آن ویدیو را به تعداد افراد بیشتری نمایش می‌دهد.

برای تعامل بیشتر، در ویدیو یا کپشن از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و برایتان کامنت بگذارند. حتی می‌توانید در خود ویدیو از مخاطب سؤالی بپرسید و بگویید در کامنت‌ها جواب بدهد.

مطمئن باشید که اگر محتوای با ارزشی برایشان تولید کرده باشید با دل و جان این کار را خواهند کرد.

یک راه میانبر برای اینکه سریع به این تعاملات برسید، خرید لایک و خرید کامنت است که در ادامه یک سایت معتبر هم به شما معرفی خواهیم کرد.

  1. از استوری دعوت کنید

پست شما در ابتدای انتشار فقط به چند درصد از مخاطبانتان نمایش داده می‌شود و اگر مورد توجه آن‌ها قرار گرفت اینستاگرام آن را به تعداد بیشتری از فالوورهایتان نشان می‌دهد و درصورتی که در پیج خودتان تعامل بالایی داشت آنوقت به اکسپلور می‌رود!

حالا ممکن است به هر دلیلی مخاطبان شما پست شما را نبینند و شما از دیده شدن بیشتر جا بمانید.

پس به سراغ ابزار قدرتمند اینستا یعنی استوری بروید و به مخاطبانتان اعلام کنید که ویدیوی جدید منتشر کرده‌اید و آن‌ها را با شوق و ذوق مضاعف به دیدن ویدیو دعوت کنید.

این‌طوری می‌توانید بخش دیگری که ممکن است پست‌های شما را ندیده‌ باشند ولی استوری‌هایتان را دنبال می‌کنند را هم جذب کنید.

 

  1. وقت‌شناس باشید تا کامروا شوید

پستتان را در روزها و ساعت‌هایی منتشر کنید که مخاطبان پیجتان بیشتر آنلاین هستند و در اینستا حضور دارند، این کار قطعاً کمک می‌کند که بازدید ویدیوی شما افزایش پیدا کند.

می‌دانید که اینستاگرام در قسمت INSIGHT پیج این آمار را در اختیار شما می‌گذارد پس حواستان به این نکته هم باشد.

  1. خرید بازدید اینستاگرام به کمک ایران فالوور

خب همه این نکاتی که گفتیم کمک می‌کند که ویدیوی شما بیشتر دیده شود ولی خب شاید همیشه شانس با شما یار نباشد یا تکنیک‌ها به‌خوبی اجرا نشود و ویو به میزان انتظار شما نرسد.

برای همین شرکت‌هایی هستند که به شما کمک می‌کنند با هزینه خیلی کمی با خرید بازدید اینستاگرام ویدیویتان بیشتر دیده شود.. این هزینه در مقابل تبلیغات در پیج‌های دیگر بسیار ناچیز است.

ایران فالوور یکی از معتبرهای این بازار است که به شما کمک می‌کند خیلی سریع بازدیدتان افزایش پیدا کند و ویدیوی شما توسط مخاطبان دیده شود. نگران نباشید، تمام این بازدیدها واقعی و برای کاربران ایرانی است. برای اطلاعات بیشتر به آدرس IRFOLLWER.COM حتماً سر بزنید.

پیش به‌سوی افزایش فالوور

همه این کارها، نکته‌ها، خرید بازدید اینستاگرام و … قرار است برای ما فالوور بیاورد. دیگر مثل روز روشن است که هرچه فالوور بیشتری داشته باشید، درآمد بیشتری هم خواهید داشت! چه پیج فروشگاهی باشید، چه خدماتی و چه تولیدکننده محتوا و تبلیغات.

در کل شما سه تا راه برای افزایش فالوور دارید. راه کم‌هزینه همین محتوا تولید کردن است تا مخاطبان محتوای شما را ببینند و شما را فالو کنند، راه پر هزینه تبلیغات است.

اما یک راه میانبر هم وجود دارد. شما می‌توانید اول راه فالوور بخرید! جبهه نگیرید. منظورم فالوورهای فیک نیست که شرکت‌های نامعتبر به شما پیشنهاد می‌دهند. فالوورهای واقعی ایرانی.

شما خودتان به‌عنوان مخاطب درک می‌کنید که هر چه فالوور یک پیج بیشتر باشد معتبرتر به نظر می‌رسد پس خرید فالوور در اول راه به شما کمک می‌کند که این مسیر را سریع‌تر طی کنید.

اگر می‌خواهید خیالتان راحت باشد که با فالوور فیک پیجتان را نابود نمی‌کنند از متخصص این کار و سایت ایران فالوور خرید کنید چون 7 در این کار سابقه دارد و به بهترین شکل می‌تواند به شما کمک کند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته راه‌ های افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.