ردمی فروش اولین گوشی جهان با فناوری شارژ ۲۱۰ واتی را آغاز کرد

بر اساس بیانیه رسمی صادر شده توسط ردمی، فروش اسمارت‌فون ردمی نوت 12 دیسکاوری ادیشن در بازار چین از امروز آغاز شده است. در حال حاضر مشتریان صرفا به ورژنی از این اسمارت‌فون با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 330 دلاری دسترسی دارند.

پشتیبانی از فناوری شارژ 210 واتی بزرگ‌ترین ویژگی شاخص ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری ادیشن محسوب می‌شود. این سرعت شارژ باتری در صنعت اسمارت‌فون یک رکورد قلمداد می‌شود. بدین‌ترتیب باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی گوشی ظرف مدت تنها 9 دقیقه به‌طور کامل شارژ خواهد شد.

لو ویبینگ؛ مدیرعامل برند ردمی اعلام کرد که شارژ سریع 210 واتی نه تنها از جنبه قدرت، تقویت شده است؛ بلکه محصول یک پروژه تحقیقاتی و توسعه‌ای بزرگ بوده و به منظور پیاده‌سازی آن از نوآوری‌های مختلفی در زمینه فناوری‌های تراشه شارژ، باتری‌ها، کابل‌های داده، شارژرها و سیستم‌های خنک‌کننده استفاده شده است.

همچنین ردمی نوت 12 دیسکاوری ادیشن از یک نمایشگر پرچم‌دار 6.67 اینچی با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی و فناوری تنظیم روشنایی مبتنی بر مدولاسیون پهنای پالس با فرکانس بالای 1920 هرتزی استفاده می‌کند. بعلاوه این نمایشگر از استانداردهای دالبی ویژن و +HDR10 نیز پشتیبانی می‌کند. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه Dimensity 1080 تامین شده و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی آن نیز مجهز به سنسور ISOCELL HPX ساخت شرکت سامسونگ است.

اتصال NFC با امکانات کامل، سنسور مادون‌قرمز، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و اسکنر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه سایر ویژگی‌های ردمی نوت 12 پرو دیسکاوری ادیشن را تشکیل می‌دهند.

نوشته ردمی فروش اولین گوشی جهان با فناوری شارژ 210 واتی را آغاز کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.