رسما تایید شد: هواوی p9 مجهز به دوربین دوگانه است

 

این روزها پرچم‌دار آینده هواوی، P9 در رأس اخبار و شایعات قرار دارد و چه طرفدار هواوی باشید و چه نباشید قطعا کنجکاو هستید تا ببینید پس از ال‌جی، سامسونگ و سونی این بار هواوی چه گوشی هوشمند رده بالایی راهی بازار میکند. اخبار و شایعات فراوانی از P9 هواوی و مشخصات احتمالی آن منتشرشده است اما امروز خود کمپانی کمی از اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند را در یک پوستر فاش کرد! در پوستر منتشرشده توسط این کمپانی به‌صراحت به دوربین دوگانه هواوی P9 اشاره‌شده است.

Huawei-P9-Teaser

با توجه به اطلاعاتی که تا این لحظه از هواوی P9 به بیرون درز کرده است این گوشی پرچم‌دار مجهز به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است هم‌چنین حافظه رم سه گیگابایتی داشته و پردازنده هشت هسته‌ای آن از نوع HiSilicon Kirin 950 خواهد بود. این گوشی هوشمند احتمالا حافظه 32 گیگابایتی داخلی خواهد داشت اما هنوز اطلاع دقیقی از درگاه کارت حافظه در دسترس نیست!

طبق پوستر این کمپانی هواوی P9 دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت وظیفه تأمین انرژی این گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت!

هرچند کمپانی چینی هواوی تمایل بسیاری به منتشر کردن تدریجی خصوصیات گوشی هوشمند رده‌بالای خود دارد اما هم چنان باید تا 6 آوریل (18 فروردین) منتظر ماند و دید که آیا هواوی در پرچم‌دار جدید خود میتواند رقبا را کنار بزند؟!

نوشته رسما تایید شد: هواوی p9 مجهز به دوربین دوگانه است اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.