رمزارز جدید Kishu Inu به‌عنوان رقیب دوج کوین معرفی شد

اخیرا شاهد رونمایی از یک ارز دیجیتالی جدید مبتنی بر الگوهای رفتاری بودیم. جدیدترین رمزارز در این حوزه Kishu Inu یا به اختصار KISHU نامیده می‌شود. این ارز دیجیتالی در واقع بر پایه رمزارز دیگری با نام دوج کوین طراحی شده است.

KISHU چیست؟

KISHU یک رمزارز مبتنی بر دوج کوین است که از نام تجاری دوج Kishu Inu استفاده می‌کند؛ همان‌طور که دوج کوین نیز از دوج Shiba Inu به‌عنوان برند اختصاصی خود بهره می‌گیرد. بر اساس شنیده‌ها هدف از ایجاد ارز دیجیتالی فوق این است که اکثر کوین‌های رفتاری از چشم‌انداز چندان مطلوبی برای آینده برخوردار نیستند. کارشناسان امیدوارند که KISHU ارزی فراتر از رمزارزهای رفتاری یا شوخی باشد و به‌عنوان یک ارز واقعی عمل نماید.

به گفته وبسایت InvestorPlace.com این رمزارز جدید در حال برنامه‌ریزی روی دوج کوین با طول عمری طولانی است و به‌نظر می‌رسد که با وجود سرمایه‌گذاران چنین سناریویی برای این رمزارز در حال تحقق است.

بر اساس گزارش نشریه نیوزویک، رمزارز KISHU هم‌اکنون در برخی اپلیکیشن‌های کیف پول دیجیتالی مبتنی بر پروتکل WalletConnect نظیر Metamask،   TrustWallet و Coinbase Wallet قابل دسترس است. همچنین به گفته خبرگزاری نیوزویک، مردم با استفاده از برخی ارزهای دیجیتالی نظیر اتریوم قادر به خریداری رمزارز KISHU خواهند بود.

رمزارز جدید کیشو اینو مشابه ارز دیجیتالی شیبا اینو است

KISHU تا چه اندازه ارزش دارد؟

به گفته وبسایت InvestorPlace.com در حال حاضر ارزش KISHU معادل 0.00000001 دلار است. قیمت این ارز دیجیتالی طی مدت 24 ساعت گذشته 100 درصد افزایش یافته است. ارزش این رمزارز اگرچه چشمگیر نیست؛ اما در صورت انجام سرمایه‌‌گذاری هنگفت با افزایش ارزش KISHU در بازار، کاربران به سود بسیار زیادی دست خواهند یافت. اگرچه در بازار رمزارزها هیچ چیز قطعی نیست.

آیا سرمایه‌گذاری روی KISHU اقدامی منطقی خواهد بود؟

Adrian Zduńczyk؛ بنیان‌گذار گروه تحلیل‌گر YellowBlock در گفتگو با نشریه نیوزویک اعلام کرد: “مردم بایستی از بی‌ثباتی بازار رمزارزها مطلع باشند. برخی ارزهای دیجیتالی همانند Kishu Inu و Shiba Inu بر هیاهوی ارزهایی مانند دوج کوین سوار می‌شوند. با افزایش بیش از اندازه تعداد رمزارزها فضایی اعتیادآور برای کاربران شکل گرفته است.

در نتیجه ترکیدن حباب قیمتی این رمزارزها تعداد زیادی از سرمایه‌گذاران با زیان‌های هنگفتی مواجه شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که Kishu Inu، Shiba Inu و UnderDog ورژن‌های جدیدی از رمزارزهای اعتیادآور محسوب می‌شوند. این رمزارزها ظاهرا به‌دنبال استفاده از موج تقاضای بالای ایجاد شده برای دوج‌ کوین هستند. صرفنظر از صحت و سقم این اظهارات، سرمایه‌گذاران همواره بایستی در رابطه با پروژه‌های ناشناخته احتیاط ویژه‌ای از خود به خرج دهند.”

نوشته رمزارز جدید Kishu Inu به‌عنوان رقیب دوج کوین معرفی شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.