رندرهایی از نوکیا ۹ درون قاب محافظ در وب‌سایت آمازون رویت شد

ظاهرا کمپانی HMD Global که مدتی می‌شود حق امتیاز ساخت محصولات برند نوکیا را خریداری کرده، در مراحل پایانی توسعه نوکیا 9 قرار دارد. انتظار می‌رفت در نمایشگاه MWC 2017، این کمپانی از سه مدل نوکیا 2، 7 و 9 رونمایی کند. نوکیا 2 و نوکیا 7 هم‌اکنون در بازار هستند اما نوکیا 9 که قرار است لقب پرچم‌داری این کمپانی را برعهده بگیرد، هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده است. به‌تازگی رندرهایی از این اسمارت‌فون درون کیس محافظ در وب‌سایت آمازون منتشر شده که شمایل نوکیا 9 را به‌خوبی به نمایش می‌گذارد.

کیس مذکور توسط HualuBro تولید شده و چند فروشنده مختلف هم‌اکنون این محصول را از طریق آمازون انگلستان عرضه می‌کنند. مطمئنا موضوع مهم در این مبحث کیس نیست، بلکه رندرهای قرار گرفته از این کیس شامل رندر نوکیا 9 نیز می‌شوند. در این رندرهای سه‌بعدی به‌خوبی می‌توانیم شمایل جلویی نوکیا 9 و چیدمان المان‌های بخش پشتی را مشاهده کنیم.

این رندرها برخی شایعات منتشر شده از نوکیا 9 از جمله مجهز بودن به نمایشگر خمیده و استفاده از دوربین دوگانه را تایید می‌کند. نمایشگر مورد استفاده در این اسمارت‌فون در دو سمت خمیده بوده و حاشیه زاید نسبتا کمی را شاهد هستیم. در بخش پشتی نیز می‌توانیم دوربین دوگانه را مشاهده کنیم که چیدمانی عمودی داشته و با یک فلاش LED در سمت راست خود همراهی می‌شود. هم‌چنین اسکنر اثر انگشت این دستگاه در زیر دوربین قرار گرفته است.

حضور این کیس در لیست محصولات آمازون نشان می‌دهد نوکیا 9 به‌زودی معرفی و روانه بازار خواهد شد، با این حال ممکن است تا سال آینده میلادی نیز نتوانیم به این اسمارت‌فون دسترسی داشته باشیم. این کیس در رنگ‌های فیبر کربن سیاه، آبی و قرمز عرضه می‌شود، هم‌چنین نسخه دیگری از این کیس که در بخش پشتی خود طرح چرم است، در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز عرضه خواهد شد.

نوشته رندرهایی از نوکیا ۹ درون قاب محافظ در وب‌سایت آمازون رویت شد اولین بار در پدیدار شد.