رندرهایی جذاب از گلکسی +S8/S8 را ببینید!

رندرهایی جذاب از گلکسی +S8/S8 را ببینید!

معرفی پرچم‌داران سامسونگ هرساله سر و صدای زیادی را به پا می‌کند. گلکسی S8 را که به نوعی می‌توان ناجی سامسونگ از فاجعه نوت7 دانست، از این قاعده مستثنی نیست. تاکنون می‌دانیم که این پرچم‌دار در دو مدل گلکسی S8 و گلکسی +S8 معرفی خواهد شد که هر دو نمایشگری با کناره‌های خمیده دارند. رندرهای زیادی از گلکسی S8 را تاکنون مشاهده کرده‌ایم اما به تازگی یک طراح، مجموعه‌ای از رندرهای مربوط به این مدل را منتشر کرده است که به خوبی نمایانگر شمایل پرچم‌دار آتی سامسونگ است.

این رندرها توسط DesignWoOS منتشر شده و به نوعی تمام شایعاتی که تاکنون در رابطه با این اسمارت‌فون منتشر شده است، به نمایش می‌گذارد. اسمارت‌فون به نمایش گذاشته شده در این رندرها تفاوت زیادی با گلکسی S7 و یا گلکسی نوت7 ندارند اما به هر حال می‌توان این تصاویر را استاندارترین رندرهایی دانست که تاکنون منتشر شده است.

از دیگر نکاتی که در این رندرها مشاهده می‌شود، مجهز بودن گلکسی S8 به پورت 3.5 میلی‌متری هدفون است، اگرچه کمپانی‌هایی نظیر موتورولا و اپل این پورت پرکاربرد را حذف کرده‌اند اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد ندارد به این زودی با این پورت خداحافظی کند. هم‌چنین محل قرارگیری حسگر اثر انگشت در این اسمارت‌فون بسیار جالب و منحصر به فرد است، در واقع به نظر می‌رسد سامسونگ محلی جدید را برای اسکنر اثر انگشت در نظر گرفته که از نگاه بسیاری از کاربران ممکن است ناخوشایند باشد. انتظار می‌رود مراسم معارفه گلکسی S8 در تاریخ 29 مارس انجام بپذیرد و عرضه آن در ماه آوریل خواهد بود.

نوشته رندرهایی جذاب از گلکسی +S8/S8 را ببینید! اولین بار در پدیدار شد.