رندرهای جدید ال‌جی V20 را مشاهده کنید

رندرهای جدید ال‌جی V20 را مشاهده کنید

اوایل این ماه، رندرهایی از جدیدترین تلفن همراه کمپانی ال‌جی با نام V20 منتشر شد. امروز تعدادی رندر دیگر از این تلفن هوشمند منتشر شد که مانند تصاویر قبلی، بدنه فلزی به همراه دوربین دوگانه در پشت دستگاه را نشان می‌دهد. همچنین در پشت بدنه این تلفن هوشمند می‌توانید سنسور اثر انگشت را نیز مشاهده کنید. با تکیه بر جزئیات بیشتری که در تصاویر امروز مشخص است، می‌توانیم بفهمیم که بدنه پشت دستگاه دارای تکسچر خاصی است.

ما انتظار این را داریم که V20 ال‌جی از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره ببرد. صفحه نمایش همیشه روشن با سایز کوچکتر نیز در بالای قسمت اشاره شده قرار می‌گیرد. در زیر صفحه نمایش، باید منتظر پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 820 با توان ۲.۲ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 530، چهار گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی باشیم. درگاه کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی نیز برای علاقمندان به حافظه بیشتر در دسترس خواهد بود. دوربین‌های دوگانه ۲۱ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی به ترتیب پشت و جلوی دستگاه را زینت خواهند بخشید. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات اشاره شده بر دوش باطری ۴۰۰۰ میلی آمپری گذاشته شده است و V20 ال‌جی را می‌توان اولین تلفن هوشمندی دانست که از ابتدا با سیستم عامل اندروید نوقا عرضه می‌شود.

V20 ال‌جی را می‌توان یک تلفن هوشمند و ابزار چندرسانه‌ای دانست. چرا که می‌دانیم مسئولیت تأمین صدای آن بر عهده شریک کمپانی ال‌جی با نام B&O Play است که چیپ ۳۲ بیتی QUAD DAC در این زمینه را تولید کرده است.

ما منتظر هستیم تا کنفرانس رونمایی V20 ال‌جی را در ششم سپتامبر در سانفرانسیسکو ببینیم.

نوشته رندرهای جدید ال‌جی V20 را مشاهده کنید اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.