رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S23 اولترا در فضای اینترنت منتشر شد

عملکرد بازار جهانی اسمارت‌فون طی سال 2022 چندان مطلوب نبوده است؛ چرا که تقریبا تمامی برندهای بزرگ ناچار به کاهش سطح تولید محصولات خود شده‌اند. این پدیده از کاهش فروش گوشی‌های هوشمند در سراسر جهان ناشی شده است. با این‌حال چنین وضعیتی مانع از تولید اسمارت‌فون توسط برندهای مختلف نشده است. در واقع شرکت‌‌های سازنده صرفا تعداد دستگاه‌های تولیدی خود را کاهش خواهند داد. البته این موضوع بدان معناست که برندهای تولیدکننده اسمارت‌فون به منظور دستیابی به موفقیت بایستی تمام تلاش خود را به‌کار بگیرند. بدین منظور کمپانی‌ها بایستی نوآوری‌های مختلفی را ارائه نموده و به منظور جذب هرچه بیش‌تر مشتریان، ویژگی‌های جذابی را به هندست‌های خود اضافه کنند.

چند روز قبل یک طراح با نام مستعار Technizo Concept جدیدترین رندرهای اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S23 اولترا را منتشر کرد. پس از لغو عرضه سری گلکسی نوت، مدل گلکسی S اولترا به تدریج به جانشین سری نوت تبدیل شد. قلم S Pen یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد سری گلکسی نوت به‌شمار رفته و اکنون در مدل‌‌های گلکسی S اولترا قابل دسترس است.

با بررسی تصاویر اشتراک‌گذاری شده به‌نظر می‌رسد که پنل جلویی گلکسی S23 اولترا از یک نمایشگر خمیده با حفره کروی‌شکل و حواشی باریک مشکی‌رنگ میزبانی می‌کند. به لطف استفاده از حواشی فوق‌العاده باریک، این هندست از نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بسیار بالایی برخوردار است.

طراحی سامسونگ گلکسی S23

سبک طراحی دوربین پشتی گوشی بار دیگر دستخوش تغییر شده و اکنون به ماژول دوربین مورد استفاده در اسمارت‌فون‌های شیائومی Mi 11 یا شیائومی 12 تا حدی شباهت پیدا کرده است. البته بی‌تردید وجود قلم امری الزامی خواهد بود. کاور پشتی زرد رنگ و قلم با رنگ‌آمیزی مشکی از ظاهری کاملا پیشرفته برخوردار هستند. با توجه به ریتم پیشرفت فرآیند تحقیق و توسعه انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی S23 اولترا همچنان در مرحله طراحی نمونه اولیه قرار داشته باشد. این موضوع بدان معناست که قالب طراحی هندست مذکور هنوز نهایی نشده است.

بعلاوه بایستی به این نکته مهم توجه داشت که این رندرها صرفا توسط یک فرد و به‌صورت اختصاصی منتشر شده است. در نتیجه الگوی قابل مشاهده در تصاویر صرفا بر پایه حدس و گمان‌های حرفه‌ای طراحی شده و احتمالا با قالب نهایی طراحی محصول تفاوت خواهد داشت. در حال حاضر سامسونگ از ارائه هرگونه اطلاعات رسمی پیرامون طراحی سری گلکسی S23 امتناع نموده است.

نوشته رندرهای جدید سامسونگ گلکسی S23 اولترا در فضای اینترنت منتشر شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.