رندرهای رسمی موتو G5S پلاس منتشر شد

موتورولا سخت درحال کار برای به‌روزرسانی اسمارت‌فون‌های خانواده موتو G است، این درحالی است که جدیدترین عضوهای این خانواده در ماه فوریه معرفی شده‌اند. به‌هرحال در دنیای اسمارت‌فون‌ها همه چیز با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است و لنوو تصمیم گرفته تا دوربین‌های دوگانه را هرچه زودتر به خانواده موتو G اضافه کند. از این رو این کمپانی قصد دارد دو عضو جدید را به نام‌های موتو G5S و موتو G5S پلاس به‌زودی معرفی کند.

به‌تازگی یک تصویر از نسخه بزرگ‌تر این دوگانه منتشر شده که متاسفانه کیفیت خوبی ندارد اما بازهم می تواند شمایل کلی این اسمارت‌فون را به نمایش بگذارد.

انتظار می‌رود موتو G5S پلاس از چیپست اسنپدارگون 626 استفاده کند که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود، هم‌چنین یک باتری 3072 میلی‌آمپری وظیفه تولید نیرو در این هندست را برعهده دارد. هر دو سنسور در نظر گرفته شده برای دوربین دوگانه موتو G5S پلاس وضوحی 12.9 مگاپیکسلی را دارند؛ یکی از سنسورها رنگی بوده و دیافراگم آن f/1.7 است و دیگری سیاه و سفید بوده و دیافراگم آن f/2.0 خواهد بود.

در بخش سلفی نیز می‌توانیم یک سنسور 8 مگاپیکسلی f/2.0 را مشاهده کنیم که با فلاش LED همراهی می‌شود. هم‌چنین شایعات قبلی حاکی از آن هستند که این اسمارت‌فون نمایشگری 5.5 اینچی داشته و وضوح آن فول‌اچ‌دی است. موتورولا در تاریخ 25 جولای یک رویداد را تدارک دیده که انتظار می‌رود در آن از موتو G5S و موتو G5S پلاس رونمایی شود.

نوشته رندرهای رسمی موتو G5S پلاس منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.