رندرهای رسمی گوشی هوشمند هواوی Nova 8i فاش شد

در روزهای گذشته، هواوی تأیید کرد که اسمارت فون جدید nova 8i در جنوب شرقی آسیا عرضه خواهد شد. همچنین این شرکت، لو رفتن مشخصات مهمی از این گوشی هوشمند را تصدیق نمود. در حال حاضر به غیر از شرح مختصری از زبان طراحی و همچنین خصوصیات این اسمارت‌فون، اطلاعات دیگری در دست نیست.

یک رندر رسمی از این گوشی هوشمند به صورت آنلاین و با مجوز رسمی از وب‌سایت Playfuldroid منتشر شد که نمایی از طراحی پشت nova 8i را به تصویر کشیده است. همانطور که انتظار می‌رفت، این گوشی با یک ماژول دوربین دایره‌ای که چهار دوربین و یک فلاش LED در آن خودنمایی می‌کند، ظاهری مشابه اسمارت‌فون Mate 30 Pro خواهد داشت.

از سویی دیگر، شیشه به کار رفته در پنل پشتی nova 8i بیش از حد معمول خمیده به نظر می‌رسد و وجه کناری آن نیز بسیار باریک است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور که مطمئناً نقش حس‌گر اثر انگشت را نیز ایفا می‌کند، در سمت راست کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. البته ممکن است این موارد تنها در رندرها این‌گونه به نظر برسد.

رنگ بدنه این گوشی هوشمند در رندرهای رسمی، رنگی مابین نقره‌ای و آبی آسمانی به نظر می‌رسد. همچنان طراحی پنل جلوی این گوشی هوشمند ناشناخته مانده است. اما چندی پیش Playfuldroid در گزارشی اذعان نموده است که هواوی، یک دوربین جلو با نمای Punch-hole در گوشه سمت چپ و بالای صفحه برای nova 8i در نظر گرفته است.

نوشته رندرهای رسمی گوشی هوشمند هواوی Nova 8i فاش شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.