رندر‌های جدیدی از گوشی نوکیا ۹ با حاشیه‌های بسیار کم منتشر شد

بر‌اساس اخبار منتشر شده، شرکت HMD تا سال آینده میلادی گوشی پرچم‌دار جدیدی را با برند نوکیا معرفی نخواهد کرد. بنابراین تا زمان معرفی گوشی نوکیا 9 زمان زیادی باقی‌ مانده و این گوشی در سال جاری به‌ بازار عرضه نخواهد شد.

انتظار می‌رود که این کمپانی در سال آینده حداقل سه گوشی نوکیا 2، 7 و 9 را به بازار عرضه کند. اگر به یاد داشته باشید، در ماه‌های گذشته تصاویری از گوشی نوکیا 2 منتشر شده بود، اما تا به‌حال اطلاعات زیادی از گوشی نوکیا 9 منتشر نشده است. به‌تازگی رندر‌هایی از این گوشی منتشر شده که اطلاعات جدیدی را از آن در اختیار ما قرار می‌دهد. این رندر‌ها براساس فایل‌های CAD بوده ولی در حال حاضر نمی‌توان درستی آن‌ها‌ را تایید کرد.

نوکیا 9

اولین موردی که در این رند‌رها به‌ چشم می‌خورد، حذف جک هدفون است. نوکیا 9 به‌جای جک 3.5 میلی‌متری هدفون، از USB نوع C بهره می‌برد. به احتمال فراوان این موضوع برای اکثر کاربران چندان خوشایند نخواهد بود. این گوشی به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Quad HD مجهز شده و در پشت دستگاه نیز سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

دوربین‌های دوگانه‌ اصلی در پشت گوشی قابل مشاهده هستند. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به ضخامت 8.9 میلی‌متری، اندازه 140.9 در 72.9 در 7.5 میلی‌متری و اندروید 8 اشاره کرد. در‌ حال‌ حاضر اطلاعات بیشتری از این دیوایس در دست نیست، اما در آینده اخبار بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

نوشته رندر‌های جدیدی از گوشی نوکیا ۹ با حاشیه‌های بسیار کم منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.