رندر جدید منتشر شده از میزو پرو ۷، این هندست را در سه رنگ نشان می‌دهد

رندرهای تازه منتشر شده از میزو پرو 7 نشان می‌دهند که این پرچم‌دار چینی در سه رنگ معرفی و روانه بازار خواهد شد. این تصاویر که توسط سایت Sina Weibo منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند در سه رنگ طلایی، قرمز و مشکی معرفی خواهد شد. این نخستین‌بار نیست که تصاویری از نسخه طلایی رنگ این هندست منتشر می‌شود، اولین‌بار این نسخه از میزو پرو 7 در رگولاتوری چین TENAA رویت شده بود.

میزو پرو 7

 

این تصویر هم‌چنین نشان می‌دهد که میزو پرو 7 با سومین نسل از فناوری شارژ سریع اختصاصی میزو موسوم به mCharge عرضه خواهد شد؛ میزو این فناوری را در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی کرده بود. دو تصویر دیگر نیز نسخه خاکستری رنگ میزو پرو 7 را به نمایش می‌گذارد که به‌نظر می‌رسد از نوع فلز بوده و دارای بافتی خاص است. متاسفانه جزییات دیگری را نمی‌توان از این تصاویر متوجه شد. میزو پرو 7 در تاریخ 26 جولای معرفی خواهد شد و این موضوع به واسطه انتشار دعوت‌نامه‌های رسمی تایید شده است.

انتظار می‌رود میزو پرو 7 با مشخصات یک پرچم‌دار معرفی شود، از جمله ویژگی‌های احتمالی آن می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح فول‌اچ‌دی، چیپست مدیاتک هلیو X30 و 4 یا 6 گیگابایت رم اشاره کرد. دوربین اصلی این هندست دوگانه بوده و 13 مگاپیکسل وضوح دارد که با یک فلاش LED دوگانه همراهی می‌شود. مهم‌ترین ویژگی میزو پرو 7 را می‌توان نمایشگر ثانویه قرار گرفته در بخش پشتی آن دانست که وظیفه نمایش نوتیفیکشن‌ها و برخی از توابع دیگر را برعهده دارد. این اسمارت‌فون با اندروید 7.1 نوقا عرضه خواهد شد که با رابط کاربری میزو یعنی Flyme شخصی‌سازی شده است. هم‌چنین انتظار می‌رود این هندست از دکمه mBack نیز پشتیبانی کند؛ این کلید که مخصوص به میزو بوده و در جلوی صفحه قرار می‌گیرد، علاوه‌بر میزبانی از سنسور اثر انگشت می‌تواند فعالیت‌های دیگری نیز انجام دهد.

نوشته رندر جدید منتشر شده از میزو پرو 7، این هندست را در سه رنگ نشان می‌دهد اولین بار در پدیدار شد.