رندر جدید منتشر شده از گلکسی نوت ۸، تاییدکننده شایعات قبلی است!

سامسونگ

Slickwraps یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی برای محصولات سامسونگ است، این‌گونه شرکت‌ها می‌توانند مشخصاتی از طراحی گوشی‌های معرفی نشده را در اختیار داشته باشند تا آماده‌سازی لوازم جانبی زودتر انجام بگیرد. Jonathan Endicott، مدیرعامل این شرکت به‌تازگی توییتی را منتشر کرده که در آن می‌توانیم یک رندر را از شکل کلی گلکسی نوت 8 مشاهده کنیم.

این رندر طراحی شده با CAD، شباهت بسیار زیادی با رندرهایی دارد که چندی پیش منتشر شده‌اند. در ماه ژوئن نیز چند رندر از گلکسی نوت 8 توسط OnLeaks منتشر شد که طراحی نه‌چندان زیبای این فبلت را به نمایش می‌گذاشت. با توجه به اینکه رندر جدید را مدیرعامل Slickwraps منتشر کرده است، می‌توان با اطمینان گفت که فبلت آینده سامسونگ با همین طراحی روانه بازار خواهد شد.

عدم ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر

مدیر بخش اجرایی سامسونگ ماه گذشته اعلام کرد که اسکنر اثر انگشت در گلکسی نوت 8 با نمایشگر ادغام نخواهد شد. زمانی‌که علت مجهز نشدن گلکسی S8 و S8 پلاس به این فناوری، نبود زمان کافی برای آماده‌سازی آن عنوان شد، انتظار می‌رفت که سامسونگ اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر را برای گلکسی نوت 8 آماده کند. هر سه طرحی که تاکنون از گلکسی نوت 8 منتشر شده، اسکنر اثر انگشت را در بخش پشتی این هندست به نمایش می‌گذارد، بنابراین احتمال استفاده از اسکنر ادغام شده با نمایشگر بسیار کم خواهد بود.

در گلکسی نوت 8، برخلاف دو پرچم‌دار فعلی سامسونگ اسکنر اثر انگشت با فاصله بیش‌تری از دوربین قرار گرفته است تا احتمال برخورد دست با لنز و کثیف شدن آن کاهش پیدا کند. به‌هرحال به‌نظر می‌رسد استفاده از دوربین دوگانه تنها برگ برنده سامسونگ برای موفقیت گلکسی نوت 8 باشد.

نوشته رندر جدید منتشر شده از گلکسی نوت 8، تاییدکننده شایعات قبلی است! اولین بار در پدیدار شد.