روستای نهبندان تحت پوشش ۴G قرار می گیرد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس،گفت: طی روزهای آینده نسل چهارم اینترنت از محل اعتبارات وزارت متبوع با اپراتوری همراه اول به ثمر خواهد نشست.
 
 
مصطفی نخعی  درباره توسعه زیر ساختهای  اینترنت در روستاهای حوزه انتخابیه،گفت: با پیگیری‌های مستمری که طی یک سال گذشته در خصوص روستای چاهداشی به عنوان یکی از بزرگترین روستاهای حوزه انتخابیه انجام شد، خوشبختانه مراحل نصب تجهیزات موردنیاز جهت ارتقاء سرعت اینترنت آغاز شده و ان‌شاءالله طی روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید و این مطالبه بحق و چندین ساله مردم بزرگوار چاهداشی محقق خواهد شد.
 
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های انجام شده و مجوزهایی که از وزارت ارتباطات گرفته شده موضوع فیبر نوری از شرکت زیرساخت تامین شده و طی روزهای آینده نسل چهارم اینترنت از محل اعتبارات وزارت متبوع با اپراتوری همراه اول به ثمر خواهد نشست.
 
 وی درپایان یادآورشد: جا دارد از  تمام مسئولانی  که در این خصوص تلاش نمودند بخصوص مدیرکل محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تقدیر و تشکر نمایم واز  همین رو با همدلی و تلاش غیرممکن‌ها ممکن می‌شود.