رونمایی از محصولات بورگوارد در ایران

رونمایی از محصولات بورگوارد در ایران

پنج شنبه شب دو کراس اوور BX-5 و BX-7 که از محصولات بورگوارد هستند، توسط شرکت کیان موتور وارنا، در برج میلاد تهران رونمایی شدند.

این رونمایی با حضور مدیران ارشد طراحی و اجرایی این برند آلمانی همراه بود. شرکت کیان موتور وارنا، نماینده رسمی محصولات بورگوارد آلمان در ایران است.

شرکت بورگوارد آلمان

یکی از نخستین خودروسازان جهان که فعالیتش را از سال ۱۹۱۹ آغاز کرده است، برند بورگوارد آلمان است. این شرکت بعد از توقف تولید در سال ۱۹۶۱ دوباره از سال ۲۰۰۸ با سرمایه گذاری جدید فعالیت خود را آغاز کرد و با تفکری جدید دوباره تلاش کرد تا در جمع خودروسازان مطرح آلمانی جای باز کند.

بررسی محصولات بورگوارد در ایران

بورگوارد مدل BX-5

گفتیم که شرکت وارنا از دو کراس اوور BX-5 و BX-7 رونمایی کرده است. این شرکت مدل BX-5 را با شعار آلمانی جوان، پرانرژی و هوشمند به بازار عرضه خواهد کرد.

این خودرو پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو با حداکثر توان ۱۹۰ اسب بخار دارد. اندازه این کراس اوور ۴.۵ متر و وزن آن ۱.۶ تن است و از سیستم AWD برای انتقال گشتاور به هر ۴ چرخ بهره می‌گیرد.

همچنین برد و مصرف سوخت این خودرو در سیکل ‌ترکیبی تنها ۷.۳ لیتر است. این کراس اوور به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک‌ نیز مجهز است.

بورگوارد مدل BX-7

بورگوارد مدل BX-7 نیز با شعار آلمانی لوکس، قدرتمند و باوقار، به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو پیشرانه قدرتمند ۲ لیتری توربو دارد و به قدرت قابل توجه ۲۲۴ اسب بخار نیز مجهز است.

مدل BX-7 نیز همانند مدل قبلی، گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته ساخت آیسین ژاپن دارد و به سیستم AWD مجهز شده است. از دیگر امکانات این مدل، می‌توان به نمایشگر بزرگ ۱۲.۳ اینچی، درب برقی عقب و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره نمود.

مسئولان و مدیران شرکت کیان موتور وارنا، در مراسم برگزار شده، در مورد برنامه‌های این شرکت برای آغاز تولید بورگوارد در ایران تا پایان سال ۹۷ خبر دادند.

براساس اخبار موجود، قرار است این دو مدل به زودی با قیمت احتمالی ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به بازار عرضه شوند. همچنین لازم به ذکر است که گارانتی قابل توجه ۷ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر برای این خودروها در نظر گرفته شده است.

محصولات بورگوارد در ایران

محصولات بورگوارد آلمانمحصولات بورگوارد در ایران رونمایی شد

 

 

بیشتر بخوانید:

مطلب رونمایی از محصولات بورگوارد در ایران برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.