رونمایی رسمی از گوشی وان‌پلاس ۶ با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم!

بر اساس شایعات به زودی و در اواخر ماه جاری از اسمارت‌فون وان‌پلاس ۶ رونمایی می‌شود. اکنون به نظر می‌رسد که این هندست کمی زودتر معرفی خواهد شد؛ چرا که کمپانی وان‌پلاس اولین تیزر رسمی خود در این زمینه را منتشر کرده است. علاوه بر این اکنون کمپانی اقدام به انتشار پوستری نموده که ویژگی‌های کلیدی پیشرفته‌ترین مدل از گوشی وان‌پلاس ۶ را نمایش می‌دهد.

تیزر جدید توسط پیت لائو، مدیرعامل شرکت وان‌پلاس منتشر شده است و به طرفداران این برند اعلام می‌کند که آماده عرضه گوشی وان‌پلاس ۶ باشند. همچنین این تیزر در بردارنده متنی با عنوان “سرعت موردنیاز شما” است. در حال حاضر بهره‌گیری این هندست از پلتفرم موبایلی بسیار قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۴۵ به تایید رسیده است. آقای لائو اخیرا تایید کرده است که وان‌پلاس ۶ با یک نمایشگر برش‌خورده عرضه خواهد شد. تصویر اخیرا لو رفته از قاب گوشی وان‌پلاس نیز نمایانگر آن است که این اسمارت‌فون از یک دوربین دوگانه با چیدمان عمودی و یک اسکنر اثرانگشت روی پنل پشتی میزبانی می‌کند.

اخیرا وب‌سایت GizmoChina گزارش داده است که پیشرفته‌ترین مدل گوشی وان‌پلاس ۶ مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و با برچسب قیمتی ۴۲۹۹ یوان (حدودا ۶۹۷ دلار) در کشور چین عرضه خواهد شد. امروز تولیدکننده چینی پوستری را منتشر کرد که نشان می‌دهد وان‌پلاس ۶ از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد گرفت. یک تصویر فاش شده از ماه‌های گذشته نیز نمایانگر آن بود که وان‌پلاس ۶ به همراه حافظه داخلی، رم و تراشه مشابه و با برچسب قیمتی ۷۴۹ دلار در ایالات‌متحده عرضه می‌شود.

بر اساس شایعات، مدل‌های ۱۲۸ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی گوشی وان‌پلاس ۶ به ترتیب ۳۲۹۹ یوان (حدودا ۵۲۵ دلار) و ۳۷۹۹ یوان (حدودا ۶۰۲ دلار) قیمت‌گذاری خواهند شد. احتمالا برای نخستین بار طرفداران وان‌پلاس می‌توانند شاهد عرضه یک گوشی در ۳ مدل با ظرفیت‌هایی متفاوت باشند.

پیش‌تر پیت لائو ادعا کرده بود که وان‌پلاس ۶ در اواخر ماه ژوئن معرفی می‌شود. با این‌حال تیزر اخیر این هندست و حضور آن در اتحادیه وای‌فای و گیک‌بنچ نشان می‌دهد که احتمالا به زودی از وان‌پلاس ۶ رونمایی خواهد شد. به نظر شما آیا این اسمارت‌فون در اواخر ماه جاری معرفی می‌شود یا رونمایی از آن به اوایل ماه می موکول خواهد شد؟

نوشته رونمایی رسمی از گوشی وان‌پلاس ۶ با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ و ۸ گیگابایت حافظه رم! اولین بار در پدیدار شد.