روکیدا: زندگی با دانش و فناوری

روکیدا یک رسانه فناوری محور ایرانی است که به پوشش و انتشار خبرهای دست اول دنیای تکنولوژی‌های لذت بخش و فناوری‌های پیشرفته در سبک زندگی، سلامت، کسب و کار و تجارت می پردازد . روکیدا درسال ۱۳۹۴ تاسیس شده و توسط گروه تحریریه ۱۳ نفره مدیریت و بروز رسانی می گردد.

ما در هیئت تحریریه روکیدا تاکید داریم با انتشار تازه‌ترین خبرهای فناوری، به مخاطبان خود ایده‌هایی برای زیباتر و هوشمندانه‌تر زندگی کردن بدهیم. افق ما در روکیدا، زندگی لذت بخش‌تر با دانش و فناوری است.

شما در روکیدا علاوه بر جدیدترین اخبار تکنولوژی می‌توانید نقد و بررسی گجت‌ها و همچنین تازه‌ترین خبرها در زمینه خودرو، سبک زندگی، سلامت و تندرستی و استراتژی‌های مدیریت و کسب و کار را بیابید.

تازه‌ترین خبرهای گجت‌ها

جدیدترین خبرها و نقد و بررسی‌های گوشی های موبایل، لپ تاپ ها، تبلت ها و گجت های پوشیدنی را همواره می توانید در روکیدا دنبال کنید.

باور ما این است که اگر با دانش و فناوری بخواهیم زندگی لذت بخش‌تر و موفق‌تری داشته باشیم، حتما می‌بایست با ذهنی باز، استراتژی‌های توسعه و پیشرفت شخصی و استراتژی‌های مدیریت کسب و کار را برای خود ترسیم کنیم تا بتوانیم با موفقیت به هدف برسیم.

استراتژی و مدیریت کسب و کار

شیوه تفکر استراتژیک و تجزیه و تحلیل مسائل روزمزه برای بهترین تصمیم‌گیری می‌تواند به شکل قابل توجهی زندگی شخصی و مالی شما را ارتقا دهد. علاوه بر این‌ها با آموزش مدیریت و رهبری صحیح کسب و کار و کار گروهی موفق، می توانید آینده شغلی و مالی خود را برای موفقیت کامل تضمین کنید. ما تمامی آموزش‌های لازم برای موفقیت‌های شخصی و شغلی را در دسته استراتژی کسب کار در روکیدا منتشر می کنیم.

با مطالعه محتواهایی که همیشه بروزرسانی می شوند، راهکارهایی بسیار اطمینان بخش برای افزایش اعتماد به نفس، افزایش توان تجزیه و تحلیل مسائل پیرامون و همچنین افزایش مهارت‌های رهبری تاثیرگذار را در اختیار خواهید داشت. بنابراین با ایجاد یک فرهنگ سازمانی، می توانید آینده ای درخشان برای کسب و کار خود رقم بزنید چرا که مهارت ها و ابزارهای لازم برای پیشرفت را به خوبی می‌شناسید.

بر همین اساس ما با وسواس زیاد، تازه‌ترین محتواهای باکیفیت در زمینه توسعه شخصی، تقویت تفکر استراتژیک و مدیریت کسب و کار را منتشر می کنیم. چرا که دانش و فناوری باید در خدمت زندگی بهتر و کسب و کار موفق‌تر برای انسان‌های هوشمند باشد.

سبک زندگی و تندرستی

در کنار همه محتوای هدفمندی که در روکیدا منتشر می‌شوند، سایر مطالب علمی، پزشکی و سلامت که آگاهی از آن‌ها می تواند در ارتقای کیفیت زندگی مخاطبان ما تاثیرگذار باشد را در اختیارتان قرار می‌دهیم. مطالبی همچون مراقبت‌های سلامت شخصی، بهبود کیفیت خواب و استراحت و بهبود تغذیه.

از تاثیرات ورزش صحیح، تغذیه صحیح و سبک زندگی صحیح بر توان فکری و جسمی برایتان می گوییم و راهکارهای جهانی مورد تایید برای ارتقای روزمره سبک زندگی را با شما در میان می گذاریم.

خبرهای اکتشافات فضایی

اگر به نجوم و فناوری‌های مرتبط به صنایع هوا و فضا علاقه دارید، اگر خبرهای اسپیس ایکس و ناسا، ایلان ماسک و بلو اُرجین و خبرهای جستجوی حیات در دیگر سیارات کهکشان برای شما جذاب هستند، همواره می توانید جذاب ترین و تازه‌ترین خبرهای فضایی را با روکیدا دنبال کنید.

در پایان، خبرهای حذاب صنعت خودرو را با دقت انتخاب می کنیم و در روکیدا برای علاقمندان این حوزه منتشر می‌کنیم. خبرهایی مرتبط با تازه‌ترین پیشرفت های رهبران صنعت خودرو سازی در زمینه خودروهای اسپرت، خودران و خودروهای برقی هوشمند.

روند اطلاع رسانی و انتشار محتوا و خبرهای جذاب برای مخاطبان، مانند جریان آب یک رودخانه ، همیشگی و توقف ناپذیر است. شما بدون توقف می‌توانید بروزترین خبرها و مقالات که در معتبرترین رسانه‌های جهان منتشر می‌شوند و دارای بیشترین بازدید هستند را در روکیدا بخوانید و ببینید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته روکیدا: زندگی با دانش و فناوری اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.