رویداد Time Flies اپل شروع شد

اپل امشب مراسم پر و پیمانی را برای معرفی ۲ مدل آیپد، اپل واچ، ایرتگ و احتمالا آیفون ۱۲ تدارک دیده است. 
 
رویدادهایی که اپل شهریور هر سال برگزار می‌کند از مهمترین مراسم‌های دنیای فناوری بوده و در آن تعدادی از برترین گجت‌ها روی سن آورده می‌شوند. کوپرتینویی‌ها امشب هم ایونت دیگری را تدارک دیده‌اند که طی آن احتمالا از ۲ مدل آیپد، ۲ اپل واچ و ردیاب اشیاء گم شده «ایرتگ» رونمایی می‌کنند که از مدت‌ها قبل منتظرش بودیم. این مراسم راس ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد و از شما دعوت می‌کنیم با پوشش «مانی قاسمی»، مدیرعامل و «امیر مستکین»، سردبیر دیجیاتو از این مراسم همراه باشید.
 
مراسم امسال کمی متفاوت از سال‌های گذشته است چرا که به لطف کرونا به صورت مجازی برگزار شده و احتمالا در آن خبری از آیفون جدید نخواهد بود. حتی در غیاب آیفون هم سبد پر و پیمان اپل به اندازه کافی هیجان را به مراسم تزریق خواهد کرد. امشب شانس اپل واچ سری ۶ برای معرفی از همه بیشتر است چون مدت‌هاست اپل ساعت هوشمند جدیدی رو نکرده است.
 
شنیده‌ها از قابلیت‌های مهیجی مثل پایش خواب و رهگیری سطح اکسیژن در این ساعت حکایت دارند که در کنار الکتروکاردیوگرام آنرا به یک ابزار پزشکی کامل بدل می‌کند. در کنار نسخه اصلی یک مدل ارزانتر و پلاستیکی هم معرفی می‌شود که هدف از آن نفوذ بیشتر در بازارهای نوظهوری مثل هند است.
 
آیپد ایر ۴ با چیپست A14X و نسل هشتم آیپد با تراشه A12X و پورت لایتنینگ دیگر دستگاه‌های مورد انتظار امشب هستند. در نهایت باید به ایرتگ اشاره کنیم که بعنوان رقیب «Tile» به یافتن اشیاء گمشده کمک می‌کند.