زمان انتشار بازی موبایلی Project Cars Go بالاخره پس از مدت ۳ سال اعلام شد

در حال حاضر احتمالا بسیاری از افراد نام بازی موبایلی Project Cars Go را فراموش کرده‌اند. این بازی حدودا 3 سال پیش معرفی شد؛ اما چرخه توسعه آن بنا بر دلایل نامشخص بسیار بیش‌تر از اندازه معمول زمان برده است. اکنون احتمالا هیچ کاربری دیگر منتظر اجرای بازی مسابقه‌ای استودیوی Slightly Mad روی اسمارت‌فون خود نیست. با این‌حال چنان‌چه به این سبک از بازی‌ها علاقه‌مند هستید؛ در این‌صورت احتمالا خوشحال خواهید شد که بدانید بازی Project Cars Go ظرف مدت حدودا 1 ماه آینده آماده انتشار خواهد بود.

استودیوهای GAMEVIL و Slightly Mad به تازگی اعلام کردند که بازی Project Cars Go در روز 23 مارس (3 فروردین ماه 1400) برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد. بعلاوه اکنون این بازی از طریق فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی برای پیش‌ ثبت‌نام آماده شده است. مطابق روال معمول افرادی که نسبت به پیش ثبت‌نام اقدام نمایند؛ پاداش‌ یا تسهیلاتی را به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد. در این سناریو پاداش کاربران برابر با 100 الماس خواهد بود؛ این ارز قراردادی برای انجام خریدهای داخل بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در توضیح خصوصیات بازی بایستی خاطرنشان کرد که چنان‌چه تجربه بازی کردن با کامپیوتر یا کنسول‌های گیمینگ را نداشته باشید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که Project Cars Go یک بازی موبایلی مسابقه‌ای و واقع‌بینانه است که هم برای پیشکسوتان این سبک از بازی‌ها و هم برای گیمرهای تفننی طراحی شده است.

به‌نظر می‌رسد که این بازی از قابلیت‌های سفارشی‌سازی کاملا عمیقی برخوردار است؛ زیرا گیمرها می‌توانند از رنگ‌ها، الگوها و تزئینات مختلف روی خودروهای خود استفاده کنند. همچنین قطعات هر خودرو قابل تعویض یا به‌روزرسانی خواهند بود. در بازی Project Cars Go کاربران قادر به خریداری خودرو، بازگشایی پیست‌های مسابقه، تعیین موقعیت مسابقات درگ ریس و همچنین تست حالات مختلف نظیر World Tour (تور جهانی)، Daily & Manufacturer Invitationals و Time Trails خواهند بود.

نوشته زمان انتشار بازی موبایلی Project Cars Go بالاخره پس از مدت 3 سال اعلام شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.