ساترا و دیجیتون با هدف ارتقا سواد رسانه‌ای تفاهم‌نامه امضا کردند

 
  تفاهم‌نامه همکاری مشترک سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) و شرکت دیجیتون به منظور آموزش و آگاهی‌بخشی زیست مجازی و ارتقا سواد رسانه‌ای منعقد شد.
 
به گزارش روابط عمومی ساترا، در جلسه‌ای با حضور احمد آذرسا، مدیرکل توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا و مصطفی ری‌پور، مدیرعامل دیجیتون، با تاکید بر ضرورت ارتقا دانش عمومی رسانه‌ای جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان، تفاهم‌نامه همکاری بین دو طرف منعقد شد.
 
براساس این تفاهم‌نامه، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی دو طرف با هدف تولید مشترک محتوای سواد رسانه‌ای و دوره‌های توانمندسازی کودکان و نوجوانان مورد تاکید قرار گرفت.
 
در این جلسه مدیرکل توسعه تنظیم‌گران اجتماعی ساترا بر ضرورت ارتقا سطح کمی و کیفی سواد رسانه‌ای به ویژه برای گروه سنی کودک و همچنین خانواده تاکید کرد.
 
احمد آذرسا با اشاره به اهمیت آموزش مستمر خانواده گفت: «نیاز روزافزون به برخورداری از سواد رسانه‌ای ایجاب می‌کند که نگاه ویژه‌ای به گروه‌های سنی کودک و نوجوان داشته باشیم تا بتوانیم با محتواهای سازنده، آموزشی صحیح را انتقال دهیم.»
 
در ادامه مدیرعامل شرکت دیجیتون نیز با بیان اینکه ضروری است در تولیدات صوت و تصویر، محتوای سازنده در اختیار خانواده قرار گیرد، ابراز امیدواری کرد، همکاری با سازمان ساترا بتواند منجر به تولید و تامین محتوای موثر جهت دانش‌افزایی کودکان و نوجوانان در حوزه رسانه شود.