ساعت‌ های هیبریدی Kronaby بدون نیاز به باتری جدید تا دو سال کار می‌کنند!

ساعت‌ های هیبریدی Kronaby بدون نیاز به باتری جدید تا دو سال کار می‌کنند!

اکثر ساعت‌های هوشمندی را که استفاده می‌کنیم، از عمر باتری متوسطی برخورداراند. ساعت‌های اندروید ویر تا نهایتا دو روز و ساعت‌های فیتنس و ورزشی محور شاید تا یک یا دو ماه نیاز به شارژ ندارند. با این حال، چهار ساعت جدید از کمپانی سوئدی، Kronaby، با یک شارژ و بدون نیاز به باتری جدید عرضه شده که می‌توانند تا دو سال برای شما کار کنند.

بله، این حرف درست است: ساعت‌های Apex ،Carat ،Nord و Sekel، ساعت‌هایی هستند که نیازی به شارژ شدن ندارند؛ در عوض، باید هر دو سال باتری تعویض شود. این به اندازه‌ی یک ساعت معمولی و استاندارد که هر چهار سال نیاز به تعویض باتری دارد، شاید خوب نباشد؛ اما ویژگی شگفت انگیزی برای یک ساعت هوشمند به حساب می‌آید.

techera-watches

همانطور که معلوم است، ساعت‌ های هیبریدی Kronaby از اندروید ویر (Android Wear) یا هر سیستم عامل دیگری مثل آن پشتیبانی نمی‌کنند، چون اینها ساعت‌های هیبریدی هستند، یعنی در حالی که مثل یک ساعت معمولی به نظر می‌رسند، با یک اپلیکیشن می‌توانند با دستگاه‌های اندرویدی و آی او اسی ارتباط برقرار کرده و گام شمار و رابط موسیقی باشند و یا اینکه اعلان‌ها را نمایش بدهند.

در عین حال هم از الگوهای ویبره متفاوت، آلارم هوشمند و امکانات دیگر برخورداراند. البته با ساعت‌ های هیبریدی Kronaby نمی‌توانید ایمیل بخوانید یا کارهای اینچنینی انجام دهید؛ اما کاربردی هستند و در عین حال که از برخی امکانات هوشمند برخورداراند، مثل یک کامپیوتر کوچک روی مچ دست شما نیستند و طراحی کلاسیک و جذابی دارند.

techera-watches-2

این ساعت‌ها در بریتانیا و اروپا از طریق وبسایت Kronaby قابل خریداری هستند. مدل‌های Nord و Carat با طراحی ۳۸ میلیمتری، و ساعت Apex با اندازه ۴۳ میلیمتری در دسترس‌ است. مدل Sekel هم در هر دو سایز ۳۸ و ۴۳ میلیمتری قابل خرید است. تمام ساعت‌ های هیبریدی Kronaby ، بندها و رنگ‌های متفاوت دارند؛ قیمت‌ها هم از ۳۱۵ پوند تا ۴۹۵ پوند در بریتانیا و از ۳۹۵ یورو تا ۵۹۵ یورو در اروپا عرضه می‌شوند.

.

منبع: androidpolice

نوشته ساعت‌ های هیبریدی Kronaby بدون نیاز به باتری جدید تا دو سال کار می‌کنند! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.