سامانه ۱۹۵ راهی برای ثبت شکایت از خدمات ارتباطی

برای ثبت هرگونه شکایت از خدمات ارتباطی کافی است به سامانه 195 مراجعه و به سرعت پاسخ آن را دریافت کنید.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، چهل و چهارمین قسمت از ویدیوهای ایران هوشمند راه انداری سامانه 195 برای ثبت و پاسخگویی به شکایات مردمی از خدمات ارتباطی را موردبررسی قرار داده است.
 
سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل تلفن ثابت، اینترنت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات و دفاتر پیشخوان راه‌اندازی شده است.
 
مشترکان و کاربران خدمات ارتباطی از سه طریق؛ تارنمای  https://195.cra.ir/، تلفن گویای 195 و صندوق پستی 16315-195به این سامانه دسترسی داشته باشند.