سامسونگ احتمالا از فناوری جدیدی به نام Space Zoom در گلکسی S11 استفاده خواهد کرد

اخیرا پتنتی از سامسونگ در اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رسیده که اشاره به تکنولوژی خاصی برای زوم بدون افت کیفیت تصویر به نام Space Zoom دارد. بسیار محتمل است که این قابلیت را در یکی دوتا از اسمارتفون‌های سری گلکسی S11 که در ماه فوریه سال بعد رونمایی خواهند شد، ببینیم.

پتنت، شامل جزییات زیادی نیست، اما در مورد قابلیتی توضیح داده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون از دست دادن کیفیت تصویر بر روی سوژه زوم کنند. به نظر می‌رسد که این فناوری، نوعی از زوم هیبریدی باشد؛ به این معنی که ابتدا از بزرگ‌نمایی واقعی یک لنز تله‌فوتو استفاده کند و سپس برای اینکه بدون هرگونه افت کیفیتی، تا جای ممکن به سوژه موردنظر نزدیک‌تر شود، زوم دیجیتالی و احتمالا انباشت تصویر را در مورد آن به کار بگیرد.

پتنت مذکور، با شایعات قبلی درباره اینکه حداقل یکی از مدل‌های گلکسی S11، با دوربین تله‌فوتو 5x معرفی خواهند شد، همخوانی دارد.

بنابراین ما برای دیدن قابلیت Space Zoom بر روی گوشی‌های گلکسی S11 باید تا بهار سال آینده منتظر بمانیم تا شاهد تجربه آن از نزدیک باشیم.

نوشته سامسونگ احتمالا از فناوری جدیدی به نام Space Zoom در گلکسی S11 استفاده خواهد کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.