سامسونگ از هدفون‌های بلوتوثی انعطاف‌پذیر “U Flex” رونمایی کرد

سامسونگ از جدیدترین هدفون بی‌سیم خود با نام “U Flex” پرده برداشت. یکی از تفاوت‌های این محصول با دیگر هدفون‌های موجود در بازار، انعطاف‌پذیر بودن این دستگاه است که به کاربر اجازه می‌دهد آن را به‌راحتی خم کرده و در محل‌های کوچک جاسازی کند.

نک‌بند (پشت گردنی) این محصول دارای قابلیت انعطاف تا 100 درجه بدون شکستن است. سامسونگ برای محافظت بیشتر از U Flex، هدفون‌ها را با پوشش نانو P2i پوشش داده تا در برابر پاشش آب مقاوم باشند، البته ضد آب محسوب نمی‌شوند. این هدفون در 3 رنگ مشکی، آبی و عاجی قابل خریداری خواهد بود، البته هنوز اطلاعی از زمان عرضه و قیمت آن در دسترس نیست.

U Flex

هدفون‌های این محصول دارای بلندگوهای دو طرفه بوده که از ووفرهای 11 میلی‌متری و توییترهای 8 میلی‌متری تشکیل شده‌اند. براساس گفته‌های سامسونگ، این ویژگی‌ها صدایی شفاف و پرقدرت را در اختیار خریدار قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، U Flex از تکنولوژی Scalable Codec بهره می‌برد که توسط آن اتصال بلوتوث به‌صورت پایدار حفظ شده و سیگنال‌های وای‌فای تاثیری بر روی آن ندارند که البته این قابلیت تنها توسط برخی از دیوایس‌های تولیدی این شرکت با اندروید 7.0 پشتیبانی می‌شود. این هدفون با پورت micro USB شارژ شده و تا 10 ساعت کاربر را همراهی می‌کند.

سامسونگ در هنگام طراحی این هدفون توجه ویژه‌ای به آخرین پرچمداران خود و دستیار صوتی بیکسبی داشته، به‌گونه‌ای که در این محصول دکمه‌ای برای فعال‌سازی آن درنظر گرفته شده است. توسط این دکمه می‌توان ویژگی‌های دیگری را فعال نمود که البته برای این کار نیاز به دانلود اپلیکیشن Level از گوگل پلی‌استور است

نوشته سامسونگ از هدفون‌های بلوتوثی انعطاف‌پذیر “U Flex” رونمایی کرد اولین بار در پدیدار شد.