سامسونگ از هم‌اکنون به دنبال راه‌هایی برای افزایش کاربرد قلم گلکسی نوت ۹ است

کمتر از دو ماه از عرضه گلکسی نوت 8 در بازارهای جهانی زمان می‌گذرد که سامسونگ خبر داده در حال کار بر روی گلکسی نوت 9 است. البته این کار کمی غیر طبیعی به‌نظر می‌رسد؛ چراکه این شرکت کره‌ای معمولا پس از ارائه تولیدات بزرگ خود مدتی را به استراحت می‌گذراند.

براساس گفته‌های BJ Kang، مدیریت برنامه‌ریزی و فروش محصولات سامسونگ، اگرچه کار تولید گلکسی نوت 8 بسیار چالش برانگیز بوده، اما گروه از هم‌اکنون در حال کار بر روی تولید گلکسی نوت 9 است. براساس گفته‌های وی، مهندسان شرکت در حال کار بر روی افزودن ویژگی‌های جدید به قلم هوشمند در نوت 9 هستند.

گلکسی نوت 9

مسئولان سامسونگ قول داده‌اند که نیازهای کاربران را به عنوان اولین اولویت کاری در تولید ویژگی‌های جدید برای محصولات خود در نظر بگیرند و البته این نوآوری‌ها در محصولی مانند گلکسی نوت 9 خاص‌تر خواهد بود.

با وجود آن‌که شرکت به‌صورت کامل در چرخه تولید قرار دارد، صحبت از ویژگی‌های گلکسی نوت 9 کم است، اما با توجه به این‌که قلم خانواده نوت یکی از وجه تمایزهای اصلی آن‌ها از سری محصولات گلکسی S به‌شمار می‌رود، باید از همین حالا منتظر عملکرد سامسونگ در بهبود قلم این فبلت پرچم‌دار باشیم.

نوشته سامسونگ از هم‌اکنون به دنبال راه‌هایی برای افزایش کاربرد قلم گلکسی نوت ۹ است اولین بار در پدیدار شد.