سامسونگ اولترابوک های جدید سری Notebook 9 را معرفی کرد

سامسونگ اولترابوک های جدید سری Notebook 9 را معرفی کرد

سامسونگ از سری جدید لپ تاپ های قابل حمل Notebook 9 پرده برداری کرد. این مجموعه شامل ۴ مدل مختلف می شود که یکی از آن ها به نمایشگر قابل چرخش مجهز است.

مدل پایه ی سری لپ تاپ های Notebook 9 نمایشگر ۱۳.۳ اینچی دارد و رزولوشن ۱۰۸۰p را ارائه می دهد. این لپ تاپ پردازنده ی Core i5 نسل ششم اینتل را در اختیار دارد و می تواند تا ۱۰ ساعت شارژ دهی کند. این ورژن لپ تاپ با قیمت ۹۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

مدل دوم این لپ تاپ نمایشگر بزرگتر ۱۵ اینچی دارد و رزولوشن ۱۰۸۰p را ارائه می دهد. پردازنده ی موجود در آن Core i7 اینتل است و قابلیت ۱۲ ساعت شارژ دهی داد. با چنین مشخصاتی قیمتی معادل ۱۱۹۹ دلار خواهد داشت.

اما مدل سوم لپ تاپ Notebook 9 که با نام Spin شناخته می شود صفحه نمایش ۱۳ اینچی دارد و رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ را ارائه می دهد. این همان مدلی است که گفته می شد صفحه نمایش چرخان دارد و از همین جهت نام Spin را برای آن برگزیدند. این لپ تاپ به پردازنده ی Core i7 اینتل مجهز است و توانایی ۷.۳ ساعت شارژدهی را دارد. قیمت Spin حدوداً ۱۱۹۹ دلار است.

دیگر مدل این لپ تاپ با نام Notebook 9 پرو شناخته می شود. صفحه نمایش آن ۱۵.۷ اینچی خواهد داشت و رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ را ارائه می دهد. این لپ تاپ نیز به پردازنده ی Core i7 اینتل مجهز است و توانایی شارژ دهی به میزان ۶.۵ ساعت را دارد. قیمت آن ۱۳۹۹ دلار است.

لازم به ذکر است که تمامی این مدل ها ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی فلش دارند و همه ی آن ها ویندوز ۱۰ ار اجرا می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته سامسونگ اولترابوک های جدید سری Notebook 9 را معرفی کرد اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.