سامسونگ اپلیکیشن Health Monitor را برای اندازه‌گیری فشار خون معرفی کرد

سامسونگ امروز اپلیکیشن Samsung Health Monitor را بعد از دریافت مجوز وزرات غذا و دارو کره جنوبی (MFDS)، در این کشور معرفی کرد.

حالا کاربران ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 می‌توانند فشار خود خود را از طریق قابلیت آنالیز موج پالس ساعت اندازه‌گیری کنند. این نتایج سپس با اپلیکیشن Health Monitor که روی گوشی هوشمند آن‌ها نصب شده همگام‌سازی خواهد شد. به این ترتیب، کاربران خواهند توانست در طی روزها، هفته‌ها و ماه‌های متوالی، فشار خون خودشان را ردیابی کنند و در صورت تمایل این داده‌ها را با پزشک‌شان به اشتراک بگذارند.

اپلیکیشن Health Monitor به‌منظور اندازه‌گیری فشار خون، باید روی هر دو دستگاه واچ اکتیو 2 و اسمارت‌فون نصب گردد. این اپلیکیشن هنگام آپدیت نرم‌افزار اکتیو 2 به جدیدترین نسخه آن از طریق اپلیکیشن Galaxy Wearable، به‌طور خودکار نصب خواهد شد.

سامسونگ علاوه بر معرفی اپلیکیشن Health Monitor، اعلام کرد که قابلیت الکتروکاردیوگرام (ECG) را هم برای کاربران گلکسی واچ اکتیو 2 از سه ماهه سوم امسال از طریق اپلیکیشن Health Monitor ارایه خواهد کرد.

نوشته سامسونگ اپلیکیشن Health Monitor را برای اندازه‌گیری فشار خون معرفی کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.