سامسونگ تحویل پنل‌های E6 AMOLED به مشتریان خود را آغاز کرد

یک منبع دست‌اندرکار چینی با شناسه Digital Chat Station با استناد به اطلاعات به‌دست آمده از طریق واسطه‌ها ادعا کرده که سامسونگ عرضه آخرین نسل از نمایشگرهای E6 AMOLED خود به مشتریان را آغاز نموده است. در حال حاضر اکثر پرچم‌داران و مدل‌های شبه پرچم‌دار از پنل‌های E4 و E5 ساخت شرکت سامسونگ استفاده می‌کنند؛ در حالی‌که پنل‌های E6 بی‌تردید در برترین اسمارت‌فون‌های سال 2023 به‌کارگیری خواهند شد.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ در پنل‌های E6 AMOLED تولیدی خود چه تغییراتی را اعمال نموده است. در واقع کمپانی کره‌ای صرفا ادعا کرده که نمایشگرهای جدید به‌طور کلی از کیفیت بهتری برخوردار خواهند بود. با این‌حال نکته‌ای وجود دارد که توجه همگان را به خود جلب می‌کند: یک منبع آگاه ادعا می‌کند که فرکانس PWM پنل E6 در مقایسه با همتایان چینی آن پایین‌تر خواهد بود.

در حال حاضر فرکانس PWM برای نمایشگرهای تولیدی کمپانی‌های چینی برابر با 1920 هرتز است. همچنین گزینه‌هایی با فرکانس 2160 هرتز نیز در راه عرضه به بازار قرار دارند. اما به‌نظر می‌رسد که فرکانس PWM در پنل‌های E6 AMOLED کمتر خواهد بود؛ اگرچه میزان دقیق این فرکانس هنوز اعلام نشده است.

حساب‌‌کاربری Digital Chat Station پیش‌تر نیز برای نخستین بار مشخصات و زمان عرضه اسمارت‌فون‌های شیائومی Mi 10، شیائومی Mi 11، ردمی K30 و ردمی K40 را به‌طور دقیق اعلام کرد.

نمایشگر E5 AMOLED سامسونگ که در اسمارت‌فون شیائومی 12 پرو به‌کارگیری شده است 

نوشته سامسونگ تحویل پنل‌های E6 AMOLED به مشتریان خود را آغاز کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.