سامسونگ در حال آزمایش گوشی تاشوی جدیدی مجهز به نمایشگر دوگانه است

گلکسی X

به نظر می‌رسد غول کره‌ای دنیای تکنولوژی هنوز هم نبوغ و ایده‌های متفاوتی در سر دارد و می‌خواهد دنیایی جدید از اسمارت‌فون‌های عجیب خلق کند. طبق اطلاعات فاش شده، سامسونگ در حال آزمایش گوشی تاشوی جدیدی مجهز به دو نمایشگر است. این تلفن‌ هوشمند با شماره مدل SM-G9298 و با نام گلکسی X به‌تازگی توانسته گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال را در هفته اخیر دریافت کند. همچنین این اسمارت‌فون چندی پیش، فرم تایید اتحادیه Wi-Fi Alliance را نیز اخذ کرده بود.

براساس شایعات منتشر شده، ممکن است این گوشی‌هوشمند، اولین گوشی سامسونگ باشد که از نمایشگری دوگانه بهره می‌برد. با دقت در تصویر لو رفته زیر، احتمالا متوجه می‌شوید که در قسمت بالایی پنل جلویی این تلفن‌ هوشمند هیچ سنسوری وجود ندارد، به‌همین خاطر شاید این گوشی، نسخه جدیدی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ بوده و در حقیقت به‌عنوان جانشین نسل پیشین خود، یعنی SM-W2017 (یکی دیگر از اسمارت‌فون‌های تاشوی این سازنده که در سال گذشته معرفی شده بود) روانه بازار شود.

هرچند باید بیان کرد که اگر این گوشی به‌عنوان نسل جدیدی از نسخه قبلی در نظر گرفته شده بود، باید شماره مدل SM-W2018 را به خود اختصاص می‌داد. به‌دلیل داشتن شماره مدل مختلف و با توجه به تصویر فاش شده، انتظار می‌رود که این گوشی محصول متفاوت و تازه‌ای باشد. براساس تعدادی از گزارشات، سامسونگ قصد دارد این گوشی تاشوی جدید و مجهز به نمایشگر دوگانه را با نام گلکسی X و پردازنده اسنپدراگون 821 معرفی کند.

نوشته سامسونگ در حال آزمایش گوشی تاشوی جدیدی مجهز به نمایشگر دوگانه است اولین بار در پدیدار شد.