سامسونگ در حال توسعه سه مدل گلکسی S10 است

Samsung سامسونگ در حال توسعه سه مدل گلکسی S10 است

رسانه‌های کره‌ای گزارش داده‌اند که گلکسی اس ۱۰ که مجهز به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر است، سال آینده رونمایی خواهد شد. اما سامسونگ هم‌اکنون در حال توسعه سه مدل گلکسی اس ۱۰ است که دارای قیمت‌ها و مشخصات مختلفی هستند.

در حالی‌که گوشی‌های استاندارد گلگسی اس ۱۰ و نسخه‌های پلاس دارای سنسور اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش است، مدل پایه آن همانند موتو Z3 پلی با سنسوری در کنار گوشی معرفی خواهد شد. مدل ارزان‌تر گلکسی اس ۱۰ قرار است اولین اسمارت‌فون سامسونگ باشد که از یک حسگر اثر انگشت کنار گوشی بهره می‌برد.

همچنین از کوالکوم به عنوان اصلی‌ترین (و تنها) تامین کننده ماژول‌های اثر انگشت برای گلکسی اس ۱۰ نام برده می‌شود. هرچند که وجود یا عدم وجود یک سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر مهم‌ترین عامل تفاوت بین مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ است، اما این مدل‌ها با صفحات نمایش و دوربین‌های متفاوتی نیز ارایه خواهند شد.

احتمال می‌رود مدل پایه مجهز به نمایشگر ۵ اینچی (بدون طراحی دو لبه) و یک سنسور دوربین اصلی باشد. گفته شده است که مدل استاندارد گلکسی اس ۱۰ دارای صفحه نمایش ۵.۸ اینچی اما با طراحی دو لبه و یک دوربین دوگانه خواهد بود.

و در نهایت اینکه گران‌ترین مدل گلکسی اس ۱۰ قرار است مجهز به یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۴۴ اینچی باشد و سامسونگ برای نخستین بار از یک دوربین سه‌لنزه در پشت گوشی استفاده خواهد نمود.

منابعی که به طرح‌های سامسونگ آشنایی دارند، مدعی شده‌اند که شرکت کره‌ای هنوز درباره همه مشخصات دستگاه‌های گلکسی اس ۱۰ به جمع‌بندی نرسیده است. همچنین تصمیم شرکت مبنی بر اضافه کردن مدل پایه به لاین‌آپ گلکسی اس ۱۰ در ماه‌های اخیر گرفته شده و بنابراین تغییرات دیگری ممکن است در آینده اتفاق بیافتد.

نوشته سامسونگ در حال توسعه سه مدل گلکسی S10 است اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.