سامسونگ در نمایشگاه IFA از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد

سامسونگ هفته بعد در نمایشگاه IFA برلین، از نسل جدید ساعت‌های هوشمند Gear S رونمایی خواهد کرد. این اطلاعات دقیقا از دهان مدیر شرکت سامسونگ، یعنی DJ Koh، بیرون آمده است. رونمایی از این محصول، که احتمالا با نام Gear S4 شناخته می‌شود، یک یا دو هفته پیش از رونمایی اپل واچ، (که قرار است اوایل یا اواسط سپتامبر انجام شود) صورت می‌گیرد.

رییس شرکت سامسونگ از ارایه اطلاعات بیشتر مربوط به ویژگی‌های این ساعت هوشمند خودداری کرد. سامسونگ آخرین ساعت هوشمند خود را با نام Gear S3 در آگوست سال 2016 با قیمت 350 دلار عرضه کرد و فروش آن نیز از ماه اکتبر آغاز شد. با این حساب، رونمایی از محصول جدید دقیقا پس از یک سال صورت می‌پذیرد.

چند روز پیش بود که سامسونگ جزئیات جدیدی از دست بند هوشمند خود Gear Fit 2 Pro را منتشر کرد. این محصول با صفحه نمایش  چهارگوش، تمرکز خود را بر روی ورزش و انجام حرکات ورزشی کاربر قرار داده است. Gear Fit 2 Pro حالا دیگر ضد آب‌تر از همیشه است و مانند اپل واچ می‌تواند در شنا و تفریحات آبی هم همراه کاربر باشد.

در هر صورت انتظار می‌رود Gear S جدید با طراحی نو و ویژگی‌هایی مانند اتصال مستقل LTE عرضه شود. با توجه به نزدیک شدن زمان معرفی اپل واچ، نبرد این دو ساعت هوشمند از دو غول بزرگ دنیای فناوری از همیشه دیدنی‌تر خواهد بود.

نوشته سامسونگ در نمایشگاه IFA از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود رونمایی خواهد کرد اولین بار در پدیدار شد.